مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان گفت: هیچ نفوذ سایبری به صنایع این استان از ابتدای امسال گزارش نشده است.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالمحمد سجادی عصر امروز در نشستی با موضوع پدافند غیرعامل در هرمزگان اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف همکاری خوبی با ستاد پدافند غیرعامل استان هرمزگان ...

مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان گفت: هیچ نفوذ سایبری به صنایع این استان از ابتدای امسال گزارش نشده است.

 خبرگزاری فارس: هیچ نفوذ سایبری به صنایع هرمزگان از ابتدای سال گزارش نشده است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید عبدالمحمد سجادی عصر امروز در نشستی با موضوع پدافند غیرعامل در هرمزگان اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های مختلف همکاری خوبی با ستاد پدافند غیرعامل استان هرمزگان دارند و دستورالعمل‌های مختلف پدافند غیرعامل در استان به درستی در حال اجرا است.

وی با بیان این که بسیاری از صنایع استان هرمزگان صنایعی ملی و مهم بشمار می‌روند و صیانت و حراست از آنها به مثابه صیانت از منابع و ثروت‌های ملی است، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون گزارشی از نفوذ سایبری و یا حمله سایبری به صنایع استان گزارش نشده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان هرمزگان افزود: مصون‌سازی زیرساخت‌های ملی به منظور مقابله با نفوذ دشمنان اصلی‌ترین راهبرد پدافند غیرعامل در سراسر کشورمان است که با اجرای مجموعه تدابیر و تمهیدات خاص متناسب با فعالیت و نوع عملکرد هر کدام از دستگاه‌ها، شرکت‌ها، صنایع و ادارات مختلف پیگیری می‌شود.

سجادی ادامه داد: زیرساخت‌های حوزه فناوری در استان از امنیت لازم برخوردارند و تأکید ما به دستگاه‌های مسؤول در این زمینه هوشیاری در صیانت از این زیرساخت‌ها و اطلاعات است و لذا با علم به تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای ضربه‌زدن به انقلاب از هر زاویه‌ و دریچه‌ای، باید توان خود را در زمینه تحقق پدافند غیرعامل دوچندان کنیم.

وی گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل را راهی برای توجه دادن عموم مردم و مسؤولان به این موضوع مهم دانست و گفت: در زمینه اجرای اصول پدافند غیرعامل با هیچ دستگاه‌ و اداره‌ای مماشات نخواهیم کرد چرا که بحث امنیت و آرامش مردم مطرح است.

مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان به برگزاری نمایشگاه پدافند غیرعامل در محل سالن بصیرت در چهارراه گفتگوی تمدن‌ها در بندرعباس به مدت یک هفته از روز شنبه اول آبان‌ماه اشاره کرد و گفت: بدون شک با بازدید از این نمایشگاه، تجربیات خوبی در اختیار مردم در این زمینه قرار می‌گیرد و از مدارس و دانشگاه‌ها نیز خواسته‌ایم تا از این نمایشگاه دیدن کنند تا مفهوم پدافند غیرعامل در ذهن دانش‌آموزان و دانشجویان به طور عملی تبیین شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57820

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.