استاندار هرمزگان اظهار کرد: افرادی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی کار و تلاش می کند متعلق به این خانواده و فرزندان آن هستند است لذا بایستی به فکر خدمت به مردم باشیم چون هیچ دولتی به فکر خیانت به مردم نبوده است. به گزارش  پیارم، دکتر جادری در جمع مسئولان حاجی آباد گفت:  همیشه ...

استاندار هرمزگان اظهار کرد: افرادی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی کار و تلاش می کند متعلق به این خانواده و فرزندان آن هستند است لذا بایستی به فکر خدمت به مردم باشیم چون هیچ دولتی به فکر خیانت به مردم نبوده است.

به گزارش  پیارم، دکتر جادری در جمع مسئولان حاجی آباد گفت:  همیشه درصدد هستیم از نیروهای درون سازمانی برای تصدی امور مسئولیتی انتخاب شوند لذا در همین راستا حمید جهانگیری را به عنوان فرماندار شهرستان منصوب و از قدردان زحمات اصغر جهانگیری هستم.

استناندار هرمزگان اظهار کرد: افرادی که  در نظام مقدس جمهوری اسلامی کار و تلاش می کند متعلق به این خانواده و فرزندان آن هستند است لذا بایستی به فکر خدمت به مردم باشیم  چون هیچ دولتی به فکر خیانت به مردم نبوده است.

جادری تصریح کرد: امروز در شرایط سختی قرار گرفته ایم  و دوران سختی را پیش روداریم و من و  مجموعه فرمانداران  با وجود تحریم در کشور مسئولیت هایی را برعهده گرفتیم  هم اکنون نیز در دوران تحریم ها قرار داریم و گره هایی که باید باز می شد،  نشد.

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار و اسرائیل آدم کش و خونخواردشمنی خود با کشور ما را پررنگتر کرده اند، افزود: کشورهای اطراف ما  از جمله عربستان  خیانتکار، آل یهود و آل سعود  دشمنی خود را علنی تر کرده اند لذا به دنبال ماخذه این جنایتکاران هستیم.

استاندار هرمزگان گفت: در نظام ولایی جمهوری اسلامی غیر از ایراد مطالب حقانیت برای مردم دنیا هدفی دیگر ندارد و سخنان حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب هم گویای همین مطالب است با حال سپری شدن این دوران افق های روشنی در پیش رو  داریم که شر دشمنان از سر ما کم شود.

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در جلسه تودیع و معارفه فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: اتحاد و انسجام در بین مسئولان شهرستان حاجی آباد یک ظرفیت مناسب  برای شهرستان است و به فرماندار جدید جناب اقای جهانگیری هم توصیه می کنم که با همه مسئولان تعامل داشته باشند .

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: در انجام مسئولیت ها بایستی به گونه ای به وظایف خود عمل کنیم که نهایت امر در روز تودیع و پایان اولا پیش خداوند سربلند باشیم و پاسخ گوی به امام عزیزمان و خون شهیدان باشیم که این انقلاب به برکت خون این عزیزان پا برجا مانده است و اقای جهانگیری این فرصتی را که شما توفیق خدمت به مردم و این کشور را دارید باید به خوبی قدر بدانید و با تمام توان خود را برای خدمت به خلق خدا بکار بگیرید خدمت به مردم جزء عالی ترین توفیقات خداوند متعال است

مختاری خاطرنشان کرد: خدمت زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی  و زیر سایه ولی فقیه لذا تحت ولایت ولایت خداوند و هر قدمی که خالصانه برداشته شود در نزد خداوند محبوب هستید.

IMG_3633 IMG_0056 IMG_3741 IMG_3527 IMG_3667

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55895

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.