فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هنرمندان بسیجی بزر‌گ‌ترین سرمایه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی هستند و در این زمینه به کار و تلاش بیشتری نیاز داریم.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی عصر امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره تئاتر بسیج اظهار کرد: استان هرمزگان هنرمندان متعهد و ...

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: هنرمندان بسیجی بزر‌گ‌ترین سرمایه برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلابی هستند و در این زمینه به کار و تلاش بیشتری نیاز داریم.

 خبرگزاری فارس: هنرمندان بسیجی بزرگ‌ترین سرمایه برای انتقال مفاهیم انقلابی هستند

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی عصر امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره تئاتر بسیج اظهار کرد: استان هرمزگان هنرمندان متعهد و توانمند و انقلابی بسیاری دارد که از جمله رویش‌های انقلاب اسلامی بشمار می‌روند.

وی افزود: هنر انقلابی ویژگی‌های منحصربفرد و بارزی دارد که کلام امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان شاخص‌های این هنر را به خوبی دید و لذا برای انتقال مفاهیم انقلابی و اسلامی به رشد فرهنگ بسیجی در جامعه نیاز داریم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به ابعاد گسترده انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین بخش از تأثیرات انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگی بروز کرد که صیانت از آن در شرایط کنونی جهان و فشارهای فزاینده جریان‌های استکباری برای ضربه‌ زدن به انقلاب اسلامی کاری مهم و با اولویت است.

سردار ترابی ادامه داد: هنرمندان بسیجی باید ضمن ارائه و عرضه آثار فرهنگی فاخر و ارزشمند، از خودشان نیز در برابر آسیب‌ها صیانت کنند و بدانند که هنر انقلابی در سایه خودباوری و ایمان به خدا و رشد ارزش‌های اسلامی و انسانی قابل توسعه و ترویج است.

وی تصریح کرد: هنرمندان انقلابی در وسط میدان به‌طور مستمر حاضر باشند و با رصد دقیق توطئه‌های دشمنان، نسبت به خنثی‌سازی آنها دست به تولید آثار فرهنگی، سینمایی، نمایشی و … زده و جبهه فرهنگی دفاع از انقلاب را خالی نگذارند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) یاد و خاطره شهید آوینی به‌عنوان یک هنرمند مسلمان واقعی را گرامیداشت و گفت: این شهید بزرگوار الگوی بسیار خوبی برای فعالان حوزه فرهنگ انقلاب است که مطالعه آثار او در فعالیت هر چه بهتر در این جبهه می‌تواند بسیار موثر باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61109

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.