حمید جهانگیری در ادامه ضمن تاکید به مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات مردم افزود: همه مسئولین باید اولویت کاریشان حل مشکلات مردم باشد و از مدیران  هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست. به گزارش پیام حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی اظهار کرد: این ...

حمید جهانگیری در ادامه ضمن تاکید به مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات مردم افزود: همه مسئولین باید اولویت کاریشان حل مشکلات مردم باشد و از مدیران  هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست.

به گزارش پیام حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی اظهار کرد: این جابه جایی ها طبیعی است و هیچ سیاسی کاری در آن وجود ندارد و جهت رشد و ارتقا فرهنگ شهرستان صورت گرفت است.

حمید جهانگیری در این جلسه با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه همه جانبه  شهرستان بر لزوم تدوین و اجرای بر نامه های کارآمد ترتاکید کرد وگفت : اهداف همه مسئولان بایستی ارتقاء هر چه بیشتر شاخص ها و افزایش سطح خدمات دستگاهها باشد.

وی افزود : هدف از تشکیل این جلسات کسب اطلاعات وآگاهی های به روز ، تعامل وهماهنگی بیشتر ، بحث وتبادل نظرو اتخاذ تصمیم های لازم در خصوص پیشبرد اهداف است.

حمید جهانگیری در ادامه ضمن تاکید به مدیران شهرستان جهت رفع مشکلات مردم افزود: همه مسئولین باید اولویت کاریشان حل مشکلات مردم باشد و از مدیران  هیچ عذر و بهانه ای پذیرفته نیست.

وی بیان داشت: مسئولین ادارات بر روی پروژه ها نضارت داشته باشند تا به نحو احسن انجام شود.

فرماندار حاجی آباد یادآور شد: مدیران باید این نعمتی که خداوند به آنها برای خدمت کردن به مردم عطا کرده را قدر بدانند و از این فرصت نهایت استفاده را در راستای خدمت رسانی صادقانه به کار بندند.

مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان گفت:فرهنگ زیر بنای همه شاخص های توسعه پایدار است اگر در سیاست فرهنگ اسلامی نباشد نتیجه آن می شود داعش و در اقتصاد هم اگر فرهنگ اسلامی نباشد، فساد و اختلاس بوجود می آید.

به گزارش پیارم، درویش نژاد مدیر کل اداره ارشاد اسلامی استان هرمزگان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره ارشاد اسلامی ضمن تبریک عید امامت و ولایت امام دوازدهم اظهار کرد: ولایت مداری بسیجیان یک جریان عملی و کاربردی است که نمونه آن دفاع مقدس می باشد.

درویش نژاد  افزود:  اگر با دید عملی به بسیج نگاه کنیم بسیج نفس مطمئنه ای است که جلوه وضوح آن در دفاع مقدس خودش را نمایان کرد و بسیج یک انسجام و تشکل با همه زوایه اخلاقی اجتماعی است.

وی بیان داشت: اگر ما معتقدیم که این نظام باید زمین ساز ظهور باشد باید با تفکر بسیجی پیش برویم.

: فرهنگ یک جریان پایدار است و مثل هوا می باشد اگر هوا پاک باشد نفس کشیدن راحت می باشد اگر آلود نفس کشیدن هم سخت می باشد و هر چه فرهنگ سالم تر، جامعه زودتر به توسعه پایدار می رسد اگر ما در جامعه برپایه مبانی علمی فرهنگی امامان و اسلام پیش برویم جامعه مان رشد خواهد کرد.

درویش نژاد بیان داشت:فرهنگ زیر بنای همه شاخص های توسعه پایدار است اگر در سیاست فرهنگ اسلامی نباشد نتیجه آن می شود داعش و در اقتصاد هم اگر فرهنگ اسلامی نباشد، فساد و اختلاس بوجود می آید.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان یکی از معضلات جامعه امروز را مسئله فرهنگی عنوان کرد و افزود: در دولت دوازدم تاکید بر اجرای فرهنگ دینی و ملی بر پایه اندیشه ورزی حول محور قرآن تاکید شده است و همه ما باید به سمتی حرکت کنیم که شاخصه ای اخلاقی رو به رشد باشد زیرا توجه به فرهنگ لازمه کار است.

براساس این گزارش حمید خراسانی مدیر ارشاد اسلامی حاجی آباد تودیع و برادر قاسم زاده سکان اداره ارشاد اسلامی حاجی آباد را بر عهده گرفت.

امام جمعه موقت حاجی آباد از راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان خبر داد و گفت: کمپ ترک اعتیاد برای شرستان لازم بود زیرا ۹۰ درصد طلاق در شهرستان مربوط به اعتیاد می باشد.


به گزارش پیارم، حجت الاسلام صادقی در جلسه شورای اداری ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) اظهار کرد: شیعیان بیش از ۸۰ وظیفه در زمان غیبت دارند ک اوین آن معرفت شناسی می باشد و انسان اگر می خواد زندگی خوب و هدفمند داشته باشد باید با برنامه های دین آشنا شودداوند پیامبران زیادی را برای راهنمایی بشر فرستاد که پیامبر اکرم(ص) دین را ب صورت کامل برای هدایت بشر در اتیار ما گذاشت.
صادقی افزود: شاید برای بعضی ها این سئوال پیش بیاید که چرا خداوند بعد از ۱۲۴۰ پیامبر دین کامل را توسط حضرت محمد(ص) برای راهنمایی بششر فرستاد زیرا مردم در آن زمان به رشد فکری نرسید بودند.
وی بیان داشت: مطالعه به جهت معرفت و شناخت بیشتر معصوم لازم و ارزش انسان را بالا می برد زیرا انسان در بعضی مسائل دین و ائمه به یقین می رسد و پیروی کامل از دستورات قرآن نیز یکی دیگر از وظایف شیعیان در زمان غیبت می باشد.
امام جمعه موقت حاجی آباد تصریح کرد: در زمان غیبت شیعیان باید اطاعت محض از ولی زمان خود داشت باشند ولی امر ما مقام معظم رهبری که در دنیا طوفانی به پا کرده و تمام سیاست مداران دنیا نگاهشان به ایشان می باشد که چه می گوید ما باید به وجود چنین رهبری افتخار کنیم و همیشه گوش به فرمان ایشان باشیم .
صادقی افزود: اطاعت از امام زمان و کسب آمادگی فطری و معنویی جهت تشخیص شبهات و نیاز به این داریم از لحاظ فکری رشد کنیم، و رعایت تقوای الهی و خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خودمان ببینیم و توجه قلبی به امام زمان عج داشته باشیم.
وی بیان کرد: صبر در مقابل مشکلات زندگی زیرا دنیا جای آسایش نیست و باید با مشکلات جنگید و برای آنها برنامه ریزی و آنها را مدیریت کرد.
امام جمعه موقت حاجی آباد در ادامه از راه اندازی کمپ ترک اعتیاد در شهرستان خبرداد و از اداراتی که همکاری نمودند تا این کمپ راه اندازی شود تشکر کردند.
صادقی یادآور شد: کمپ ترک اعتیاد برای شهرستان لازم بود زیرا ۹۰ درصد طلاق در شهرستان مربوط به اعتیاد می باشد ما در گذشته در ماه ۳۰ طلاق داشتیم ولی در حال حاضر به دلیل ارائه مشاوره به زوجین و راه اندازی کمپ ترک اعتیاد و ایجاد کمیته مصلحین که با همکاری سپاه راه اندازی شده است به ۸ طلاق در ماه رسیده است .

وی از رفع تصرف ۴۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی شهرستان خبرداد و افزود: دادگستری با همکاری اداره منابع طبیعی حدود۴۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی را که فردی تصرف و اقدام به کاشت درخت کرده بود را رفع تصرف و فرد خاطی به دستگا قضا جهت رسیدگی به پروند معرفی شدند.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66176

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.