همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان 7پروژه با اعتباری بالغ بر 90میلیارد ریال به بهره برداری رسید. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، در سومین روز از هفته دولت با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و جمعی از مدیران دستگهای اجرایی شهرستان پنج پروزه در حوزه های راه و شهرسازی، خدماتی و حمایتی، اشتغالزایی و بهداشتی در شهرستان به بهره برداری رسید.


روکش آسفالت روستای شهدادی_ تل قلعه افتتاح و به بهره برداری رسید
حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ضمن تشکر از اداره راهداری و حمل و نقل و جاده ای اعتبار این پروژه را ۲۷ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: روکش آسفالت روستای شهدادی_ تل قلعه به نمایندگی از پروژ های راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان به طول ۹ کیلومتر و پروژه حشم بلم به پور به طول ۵ کیلومتر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
وی در ادامه خواستار تلاش مدیران در خدمت رسانی به مردم شد و افزود: باید با تلاش شبانه روزی نوید رشد و پیشرفت را به مردم هدیه دهیم.


افتتاح طرح پرورش شتر در روستای شهدادی
حمید جهانگیری در افتتاح این طرح گفت: این طرح فرصت جدیدی در راستای اشتغالزایی در شهرستان است که می تواند در کنار طرح پرورش ماهی خاویار و شتر مرغ فعالیت کند.
رییس جهاد کشاورزی شهرستان هدف از این طرح را اشتغالزایی و تولید گوشت قرمز خواند و افزود: اجرای این طرح ظرفیت تولید ۱۲ تن گوشت قرمز در سال را دارد، این طرح با اعتبار ۵۵ میلیارد ریال افتتاح شد.


افتتاح شش طرح بهداشتی شهرستان حاجی آباد
افتتاح محل زیست پزشک در روستای گهکم به نمایندگی از ۶ طرح بهداشتی در شهرستان حاجی آباد حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان گفت: مدیران تلاش و پشتکار را سرلوحه کار خود قرار دهند.


افتتاح ۲۰ واحد مسکونی مددجویی در شهرستان حاجی آباد _ روستای گهکم

در سومین روز از هفته دولت تعداد ۲۰ واحد مسکونی مددجویی با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
فرماندار حاجی آباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: کمیته امداد امام خمینی ره در شهرستان تلاش های زیادی در راستای خدمت رسانی به محرومین داشته است و آنچه که ما باید در اولویت کار قرار دهیم توانمندسازی محرومین است.

افتتاح ساختمان آتش نشانی روستای طاشکوییه
به نمایندگی از ۹ پروژه بخش مرکزی ، ساختمان آتش نشانی روستای طاشکوییه افتتاح و به بهره برداری رسید. این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیون تومان به نمایندگی از ۹ پروژه با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70030

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.