همایش ۳ ساله‌های حسینی با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج جامعه زنان سپاه حاجی آباد در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پیارم، این مراسم که به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه(س) همزمان با پنجم صفر ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله سپاه با حضور هزاران کودک برگزار شد. حجت الاسلام موئینه ...

همایش ۳ ساله‌های حسینی با مشارکت هیئت رزمندگان اسلام و بسیج جامعه زنان سپاه حاجی آباد در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پیارم، این مراسم که به مناسبت روز شهادت حضرت رقیه(س) همزمان با پنجم صفر ساعت ۹ صبح در حسینیه ثارالله سپاه با حضور هزاران کودک برگزار شد.

حجت الاسلام موئینه مسئول نماینده ولی فقیه در ناحیه حاجی آباد گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری این مراسم معنوی تبیین اهداف و اقدامات امام حسین(ع) و یارانش برای احیای نهضت حسینی است که در این زمینه حتی کوچک‌ترین عضو خانواده این اهل بیت(ع) از هیچ تلاشی دریغ نکرده است و این باید الگویی برای کودکان و نوجوانان ما باشد.

موئینه بیان کرد: از دیگر محورهای مهم برگزاری این مراسم ارائه الگو برای کودکان و دختران سه ساله، حیا و عفت حضرت رقیه(س) است که برای تحقق این اهداف از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود که امیدواریم با اقدامات انجام یافته در این زمینه به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

حجت الاسلام موئینه با اشاره به وظایف خانواده ها در خصوص تربیت فرزندان افزود: یکی ار کارهای بسیار مهم خانم ها در منزل تربیت فرزند می باشد و باید پدر و مادر الگو مناسبی برای فرزندان خود باشند زیرا فرزند از پدر و مادر الگوبرداری می کند.

بر اساس این گزارش،در این مراسم یاد و خاطره حضرت رقیه(س) گرامی داشته شد و کودکان بیشتر با شخصیت این حضرت آشنا شدند .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65742

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.