به مناسبت هفته سلامت جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی مسیر گلزار شهدا تا پارک دولت این شهر را پیاده روی کردند. به گزارش خبرنگار پیارم، همایش پیاده روی با همکاری هیات ورزش همگانی شهرستان و با حضور بیش از ۵۰ نفر از مسئولین انجام شد که هدف از این پیاده روی نشاط و ...

به مناسبت هفته سلامت جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاههای اجرایی مسیر گلزار شهدا تا پارک دولت این شهر را پیاده روی کردند.
به گزارش خبرنگار پیارم، همایش پیاده روی با همکاری هیات ورزش همگانی شهرستان و با حضور بیش از ۵۰ نفر از مسئولین انجام شد که هدف از این پیاده روی نشاط و تندرستی و مبارزه با بیماری دیابت بود.
در حاشیه این مراسم فرماندار حاجی آباد به خبرنگار پیارم گفت: فعالیت و توجه کمتر به ورزش همگانی و فعالیت های بدنی یکی از دلایل انزوا و دوری نوجوانان و جوانان از فعالیت ورزشی است که در نظر داریم با برنامه ریزی های مدون بتوان اقشار مختلف جامعه را به فعالیت های ورزشی تشویق کنیم.
جهانگیری اظهار کرد: بیماری هایی همچون دیابت، فشار و چربی خون که در جامعه شیوع یافته است به علت کنار گذاشتن ورزش از سبد خانواده ها است.
همچنین در حاشیه این مراسم پیاده روی با برپایی غرفه های پزشکی به صورت رایگان از شهروندان تست دیابت و قند خون و فشار خون گرفته شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67361

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.