مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان حاجی آباد و جمع کثیری از بازاریان و معتمدین شهرستان در حاجی آباد برگزار شد . ...

به گزارش پیارم ؛ مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف شب گذشته با حضور فرماندار حاجی آباد ، رئیس سازمان صنعت ، امام جمعه موقت شهرستان ، مسئولان دستگاههای اجرایی ، نظامی و انتظامی ، جمع کثیری از بازاریان ، کسبه و معتمدین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد، در این مراسم روز ملی اصناف با اشاره به تخصیص اعتبار برای ناحیه شهرک صنعتی شهرستان ، افزود : مهمترین ویژگی بودجه سال ۹۵ توجه به پروژه هایی است که ابعاد اقتصاد مقاومتی و راهبرد سال جاری را دارند که در کمیته برنامه ریزی شهرستان ، برای اولین بار بخش صنعت و معدن و تجارت با هدف راه اندازی شهرک صنعتی شهرستان و بخش صنایع دستی ، میراث فرهنگی و گردشگری با هدف راه اندازی مرکز صنایع دستی شهرستان که یکی از ظرفیت های شهرستان است ، مورد توجه قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: این همایش با هدف برقراری ارتباط دوسویه میان اصناف با مسئولان ، رعایت انصاف و عدالت، پرهیز از استفاده از کالاهای قاچاق، تشویق به خرید کالاهای داخلی ، حمایت از تولیدات داخلی برگزار شد.

 

فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: روز اصناف روزنه ای برای به تصویر کشیدن جایگاه واقعی اصناف و ارج نهادن به ارزش های معنوی و اجتماعی و اقتصادی این زحمت کشان واقعی عرصه های کار و تلاش است

وی بیان کرد: در بودجه سال گذشته مبلغ ۳۰۰ میلیون جهت نصب دوربین مدار بسته در مرکز شهر برای امنیت بازار و صنوف شهرستان در نظر گرفته شده است و هم اکنون در سطح شهر نصب شده است.

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: دولت یازدهم بر این اصل معتقد است که اصناف و بازاریان همیشه در حوزه های مختلف پیشگام بوده اند و اصناف هیچگونه وابستگی به غیر ندارند و اشتغال را سر لوحه عملکرد خود قرار داده و در مبادلات اقتصادی در حال فعالیت هستند.

امام جمعه موقت حاجی آباد نیز در این همایش گفت: یکی دیگر از اهداف اجرا و برگزاری همایش اصناف و بازاریان کسب روزی حلال و عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و توجه و اهتمام بیشتر بازاریان به مصرف و فروش محصولات و کالاهای داخلی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.

صادقی یادآور شد: انصاف و عدالت ، کسب روزی حلال ، عینیت بخشیدن به قانون و نقش و اهمیت دین مبین اسلام در کسب و کار در عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و تشریح ابعاد عینی و عملی طرح های اقتصاد مقاومتی برشمرد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان حاجی آباد نیز گفت: اصناف و بازاریان یکی از بازوهای پرتوان اقتصادیجامعه محسوب می گردد و نقش این قشر عظیم در جرخه تولید و تجارت بی بدیل بوده و مبین این حقیقت است .

آشوری خاطر نشان کرد : یکی از اقداماتی خوب و ماندگار که با همکاری اتاق اصناف و روئسای اتحادیه های صنفی خرید یک باب ساختمان جهت اتحادیه های صنفی بود تا بتوان خدمات شایسته ایی را برای اصناف و کسبه محترم ارائه نمایند .

 

لازم به ذکر است؛ در این همایش با اهدای لوح ، از اصناف برتر این شهرستان تقدیر شد .

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64432

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.