رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قشم گفت : گسترش فرهنگ وقف بی تردید منفعت عمومی شهرستان را در پی دارد .   به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از خبری قشم آزاد ، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله صفری ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قشم در نشست خبری با اصحاب رسانه این ...

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قشم گفت : گسترش فرهنگ وقف بی تردید منفعت عمومی شهرستان را در پی دارد .

8588132722616667635

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز به نقل از خبری قشم آزاد ، حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله صفری ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قشم در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان بر ترویج برکات و ثمرات این فرهنگ دینی در بین عموم مردم تاکید کرد و افزود : جزیره قشم به عنوان سمبل وحدت در کشور باید وقفی برای ترویج وحدت داشته باشد.

وی افزود : اداره اوقاف درهفته وقف به واسطه مساعدت اصحاب رسانه به دنبال احیای نیت های قشم مردم است و مردم هم به اداره اقاف در این زمینه اعتماد داشته باشند .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه با اشاره به اهمیت وقف در راستای معیشت انسان های بی بضاعت گفت : وقف می تواند کمک بزرگی در راستای فقر زدایی و محرومیت زدایی داشته باشد ، وقف نباید مختص ساخت و ساز مساجد باشد و باید در همه زمینه موقوفات و جود داشته باشد .

وی با اشاره به تهیه جدول برنامه هفته وقف گفت : دیدار با امام جمعه شهرستان قشم ، دیدار با امام جمعه اهل سنت شهر قشم ، دیدار با مدیرعامل یااعضای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد قشم ، برگزاری مراسم رحلت پیامبراکرم (ص) ، برگزاری مراسم روز رحلت پیامبراکرم (ص) ، اهدا نان صلواتی در دو محله قشم ، برگزاری زنگ وقف ، همایش یاران هفته وقف ، ایستگاه مشاوره ، تهیه و توزیع وقف نامه های حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) ، نشست صنفی ، اعزام روحانی به مساجد ، غبارروبی قبور شهداء و آستانه سید مظفر (ع) ، دیدار با خانوانده شهدا از جمله برنامه های این اداره برای هفته وقف می باشد .

حجت الاسلام صفری از اجرای ویزیت رایگان بیماران با حضور پزشک عمومی در امامزادگان سیدمظفر(ع) در این ایام خبر داد و گفت : افتتاح مهامانسرای اداره اوقاف و کلنگ زنی مصلی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته توسط اداره اوقاف اجرا می شود .

وی در پایان یادآورشد : هفته وقف از روز شنبه ۲۹ /۹ ماه جاری ، مصادف با ۲۷ ماه صفر آغاز و تا ۵ /۱۰ ادامه خواهد یافت .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24273

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.