فرماندار شهرستان حاجی آباد : هر رای مردم در پای صندوق رای را یک مدال افتخار دانست و افزود:  مواظب باشیم در فضای مجازی نقش سربازدشمن را ایفا نکنیم. فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم ، ضمن بیان اینکه هر رای یک مدال افتخار است اظهار داشت : با نزدیک شدن ...

 

فرماندار شهرستان حاجی آباد : هر رای مردم در پای صندوق رای را یک مدال افتخار دانست و افزود:  مواظب باشیم در فضای مجازی نقش سربازدشمن را ایفا نکنیم.

فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم ، ضمن بیان اینکه هر رای یک مدال افتخار است اظهار داشت : با نزدیک شدن به زمان انتخابات بلندگوهای تبلیغاتی دشمن  در ماهواره ها و بخصوص در شبکه های اجتماعی فعالیت های خود را در لباس دوست ،برای  دلسرد نمودن مردم آغاز نموده اند.

وی افزود : با توجه به همه گیر شدن استفاده از فضای مجازی مواظب باشیم با نشر مطالب بدون آگاهی نقش سرباز دشمن را ایفا نکنیم .

مقام عالی دولت اظهار داشت : فعالیت ها وتلاش همه ی ما برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای کمتر از حضور درجنگ سخت و در میادین نبرد نیست.

فرماندار یادآور شد : دشمن با دلسرد نمودن مردم به نظام،کمرنگ جلوه دادن فعالیت ها و خدمات  دولت و همچنین نشر شایعات متعدد سعی دارد مردم را از حضور مقتدرانه  در این حماسه بزرگ بازدارد.

جهانگیری از مسئولین ادارات خواست : به دور از مسائل حاشیه ای و جانب داری از اشخاصی خاص، در راستای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای برای اقتدار بیشتر جمهوری اسلامی تلاش نمایند.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: مردم ولایت مدار وفهیم شهرستان حاجی آباد همچون انتخابات های دوران قبل و بلکه با عزم و اراده ای دوچندان همراه با ملت غیور ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای ضمن اعلام وفاداری خود به نظام مقدس اسلامی مشت محکم دیگری بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62132

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.