مدیر کل شیلات هرمزگان اظهار کرد: افزایش سایتهای پرورش میگو در بخش آبزیان و پرورش ماهی در قفس می تواند برای جبران کاهش ذخایر آبزیان به اقتصاد مردم مناطق ساحلی از طریق اشتغالزایی هم کمک کند .  به گزارشپیارمبه نقل از ندای ساحل؛ سید پرویز محبی، مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیران ارشد ...

مدیر کل شیلات هرمزگان اظهار کرد: افزایش سایتهای پرورش میگو در بخش آبزیان و پرورش ماهی در قفس می تواند برای جبران کاهش ذخایر آبزیان به اقتصاد مردم مناطق ساحلی از طریق اشتغالزایی هم کمک کند .

 به گزارشپیارمبه نقل از ندای ساحل؛ سید پرویز محبی، مدیر کل شیلات هرمزگان در دیدار با مدیران ارشد شرکت CP  تایلند بزرگترین شرکت آبزی پروری دنیا در اداره کل شیلات هرمزگان گفت:ظرفیت پنجاه هزار هکتاری اراضی مناسب جهت تکثیر و پرورش میگو در استان خواستار سرمایه گذاری و همکاری مستقیم  این شرکت بین المللی در هرمزگان شده است.

وی افزود: نیاز به سرمایه گذاری این شرکت در زمینه های آبزی پروری و همچنین داشتن زمینه ها و ظرفیت های لازم آبزی پروری در  هرمزگان مکمل یکدیگر هستند .

مدیر کل شیلات هرمزگان اظهار کرد: افزایش سایتهای پرورش میگو در بخش آبزیان و پرورش ماهی در قفس می تواند برای جبران کاهش ذخایر آبزیان به اقتصاد مردم مناطق ساحلی از طریق اشتغال زایی هم کمک کند .

وی افزود: مدیران ارشد شرکت CP  تایلند پس از بازدید از مزارع پرورش هرمزگان  همچنین سایر استان های جنوبی کشور اذعان داشته اند هرمزگان به دلیل وجود زیر ساخت های مناسب و فنی،شرایط آب و هوایی مساعد و … بهترین گزینه برای سرمایه گذاری است.

محبی خاطرنشان کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی در زمینه های آبزی پروری در استان هرمزگان بیانگر برخورداری های طبیعی استان و همچنین توانمندی های استان در جذب سرمایه گذارن خارجی است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60206

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.