امام جمعه حاجی آباد گفت: امریکایی ها برای استعمار و دسترسی به منابع نفتی کشورهای اسلامی و تقویت اسرائیل به دنبال تجزیه کشور ها هستند و هدفشان هم از ایجاد پایگاه نظامی همین است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: امریکایی ها برای استعمار و دسترسی به منابع نفتی کشورهای اسلامی و تقویت اسرائیل به دنبال تجزیه کشور ها هستند و هدفشان هم از ایجاد پایگاه نظامی همین است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: داعش در فضای مجازی حتاکانه ایران اسلامی ما را تهدید کرد که مراسمات عزاداری امام حسین (ع) را به عزا واقعی تبدیل کند ولی با این همه تهدید مردم ما پرشور تر از سالهای دیگر شرکت کردند.

حجت الاسلام مختاری افزود: هفته نیروی انتظامی را به همه زحمتکشان این عرصه تبریک وتشکر و قدر دانی کردند، نیروهای انتظامی یک نیرو ولایت مدار است که تمام ایران کار تامین امنیت را برعهده دارند مردم و مسئولین باید حمایت همه جانبه ازاین نیرو داشته باشند تا بتوانند امنیت کشور را حفظ کنند.

وی در ادامه بیان داشت: خدا را بابد برای وجود  دو نعمت اقتصادی شکوفا و امنیت شکر کنیم ، ایران کشور اهل بیت و زیر نگین امام رضا(ع) هستیم ایران عزا خانه سید اشهدا(ع) است.

مختاری تصریح کرد: ما نعمت رهبری مقتدر و شجاع داریم و ایشان در قضیه، داعش، طالبان، شکل دهی امنیت کشور و وحدت عمومی جامعه با رهبری فرزانه ایشان صورت گرفته است.

امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: نیروهای جان بر کف انتظامی سربازان مخلص ولایت که امنیت مرزها را برعهده دارند گستره کار شان به اندازه وسعت ایران اسلامی است .

مختاری افزود:ایران دارای  وجود جوانان جان بر کفی است که اسلام و انقلاب هرجا به انها نیاز داشت حاضرند، در دفاع از حرم اهل بیت چه حماسه هایی که آها خلق کردند و بعد توان دفاعی و نظامی و موشکی ما کشور که لرزه بر اندام دشمن می اندازد شکر اینها حفظ اینها است ،رهبری ، وحدت نیروهای نتظامی، شهدا و توان موشکی هم همکاری هم همدلی کمک به انها در انجام ماموریت خطیری که به عهده دارند.

وی در خصوص تجزیه عراق، امریکا و اسرائیل را پشت پرده  این مجار دانست و افزود: آمریکا برای نا امن کردن منطقه و تصمیم به ایجاد یک اسرائیل جدید هستند.

امام جمعه حاجی آباد یاد آور شد: وقتی حضور امریکایی ها را در منطقه از قبل تا اکنون بررسی می کنیم ، آنها اهداف متعددی می دارند، امریکایی ها با حضور در منطقه جنوب اسیا  و به دنبال استعمار کشورهای منابع سرشار ازنفت وبه دنبال تقویت غده سرطانی اسرائیل هستند.

مختاری افزود:  امریکا برای استعمار کشورها در منطقه اولا باید ایجاد اختلاف در بین کشورهای منطقه کنند واگر آمریکا می خواهد اسرائیل در امنیت باشد باید در بین کشورهای اسلامی منطقه اختلاف افکنی کند، باید اختلاف تمام کشورهای اسلامی را بگیرد چه از درون و چه برون و ایجاد اختلافات  قومی را در درون جامعه اسلامی هر روز بر یک طبلی می کوبند برای اختلاف در جامعه اسلامی این مذهب سنی را به جان ان مذهب می اندازند.

وی افزود: آمریکایی ها با به کار گرفتن حاکمان ضعیف و مطیع در منطقه هستند که حرف گوش و افسار اینها در دست خودشان باشد در ایران قبل از انقلاب ببینید تمام ایران در اختیار انها بود کسی را سر کار گذاشتند که تمام وجودش ضعف و کرنش در استکبار جهانی بود و تمام  اختیارات کشور دست امریکایی ها بود.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: حضور نظامی آمریکایی ها در منطقه  فراهم شدن مسیر استعمار و تامین و تقویت اسرائیل است هر کجا که نیروی نظامی امریکا وجود دارد انجا اختلاف وجود دارد.

مختاری یادآور شد: آمریکا به محض ورودشان در منطقه دودستگی ایجاد می کنند اختلاف بین عرب و عجم و یکی از برنامه هایشان همین کاری که ایجاد اختلاف و امروز به دنبال تجزیه کشور های اسلامی هستند تا آنها راتبدیل به یک کشورها ضعیف و اگر کشوری ضعیف بود توان استقامت و مقاومت در مقابل استکبار جهانی را نداشته باشند.

وی بیان داشت: در آمریکا از همه نوع قومی وجود دارد چرا هیچ گاه به فکر تجزیه داخل کشور خودش نمی افتد چرا این طوتئه ننگین را برای منطقه جنوب آسیا رقم زدند آنها همه کارهایشان را هدف مند انجام می دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65469

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.