مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در نهمین نشست ستاد پروژه مهر،فعالیت کمیته های شش گانه پروژه مهر را در این شهرستان رضایت بخش عنوان نموده و اظهار داشت : به لطف خداوند منان و تلاش های مداوم اعضای کمیته های شش گانه مبحث ساماندهی و صدور ابلاغ نیروی انسانی به عنوان مهمترین کمیته ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در نهمین نشست ستاد پروژه مهر،فعالیت کمیته های شش گانه پروژه مهر را در این شهرستان رضایت بخش عنوان نموده و اظهار داشت : به لطف خداوند منان و تلاش های مداوم اعضای کمیته های شش گانه مبحث ساماندهی و صدور ابلاغ نیروی انسانی به عنوان مهمترین کمیته این پروژه در کلیه مقاطع تحصیلی پایان پذیرفته است.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری فعالیت های کمیته های شش گانه پروژه مهر را در این شهرستان رضایت بخش عنوان نموده و اظهار داشت : به لطف خداوند منان و تلاش های مداوم اعضای کمیته های شش گانه مبحث ساماندهی و صدور ابلاغ نیروی انسانی به عنوان مهمترین کمیته این پروژه در کلیه مقاطع تحصیلی پایان پذیرفته است.

وی بیان داشت : پس از کمیته ساماندهی نیروی انسانی ، کمیته تعمیرات و تجهیزات مدارس مورد تاکید می باشد که طی بازدیدها و بررسی های به عمل آمده سرعت روند فعالیت این کمیته نیز مطلوب بوده و تا اواخر مرداد ماه این مبحث نیز به سرانجام خواهد رسید.

در این نشست پس از ارائه گزارش عملکرد چند ماهه اعضای کمیته های پروژه مهر و بررسی آن ، مدیر اموزش و پرورش مواردی همچون : داشتن برنامه ای کامل و جامع برای سال تحصیلی جدید،عدم روزمرگی،استفاده از شور مشورت اعضای شورای معاونین در موارد حساس ،صبر و متانت در برخورد با ارباب رجوع ، حفظ شان و منزلت فرهنگیان همچون گذشته و داشتن هدف را مورد تاکید قرار داده و خاطرنشان کرد : پی گیری ثبت نام دانش آموز در مقاطع بالاتر به عنوان یک مهم مدنظر قرار گیرد.

این مقام مسئول افزود : تمامی همت و تلاش مجموعه آموزش و پرورش در راستای رشد و تعالی دانش آموزان می باشد و این رشد و تعالی در صورتی به اهداف خود خواهد رسید که، از ترک تحصیل دانش آموزان جلوگیری به عمل آید.

مدیر آموزش و پرورش همچنین تصریح نمود : مدیران مدارس بحث پرونده های دانش آموزان فارغ التحصیل شده را پیگیری و چنانچه دانش اموزی در مقاطع بالاتر ثبت ننموده است شناسایی و با همکاری و همراهی هسته مشاوره نسبت به رفع موانع تحصیلی دانش اموزان و هدایت انان به سمت وسوی ثبت نام در مقاطع بالاتر اقدام نمایند.

نهمین نشست ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با حضور مدیر آموزش و پرورش و روسای کمیته های شش گانه این ستاد در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش برگزارشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55735

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.