فرماندار شهرستان حاجی آباد نهاد امور تربیتی را میراث ارزشمند شهیدان رجائی و باهنر دانسته و بیان داشت : رجائی و باهنر بر این باور رسیده بودند که دشمن در جنگ سخت حریف قدرت ایمان و شجاعت ملت شریف ایران اسلامی نبوده ، تنها روزنه ی امید پیروزیشان جنگ نرم است لذا از همان ابتدا ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد نهاد امور تربیتی را میراث ارزشمند شهیدان رجائی و باهنر دانسته و بیان داشت : رجائی و باهنر بر این باور رسیده بودند که دشمن در جنگ سخت حریف قدرت ایمان و شجاعت ملت شریف ایران اسلامی نبوده ، تنها روزنه ی امید پیروزیشان جنگ نرم است لذا از همان ابتدا امور تربیتی را در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن تاسیس نمودند.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،حمیدجهانگیری در جمع معاونین و مربیان تلاشگر پرورشی حاجی آباد گفت : نهاد مقدس امور تربیتی میراث ارزشمند شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر است .

وی بیان داشت : تاسیس نهاد امور تربیتی گویای این واقعیت است که شهیدان رجائی و باهنر بر این باور رسیده بودند که دشمن در جنگ سخت حریف قدرت ایمان و شجاعت ملت شریف ایران نبوده ، تنها روزنه ی پیروزیشان جنگ نرم است لذا از همان ابتدا امور تربیتی را در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن تاسیس نمودند.

مقام عالی دولت اظهار داشت : ان روز این شهیدان گرانقدر با تاسیس نهاد امور تربیتی سنگری مستحکم در مقابله با جنگ نرم بنا نموده و امروز همه ی فرهنگیان و بخصوص مجموعه عوامل پرورشی مدارس رزمندگان عرصه مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن در این سنگر هستند.

این مقام مسئول افزود : در این برهه زمانی مسئولیت آموزش و پرورش بسیار سنگین تر از گذشته بوده زیرا که دشمن با تمامی تجهیزات خود برای از بین بردن دین،اعتقادات و باورهای ارزشمند اسلامی ما پا به عرصه گذاشته است.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش از دیگر سخنرانان در این مراسم ضمن تبریک هفته امور تربیتی گفت : تلاش های مجموعه عوامل پرورشی مدارس قابل تقدیر است.

حسین اسماعیلی اظهار داشت : هر چند فعالیت های خوبی در عرصه پرورشی صورت گرفته اما برای موفقیت درجبهه مقابله با هجمه های نرم دشمن تلاش و همتی مضاعف نیاز است.

وی یادآور شد : دانش آموز از ۲۴ساعت شبانه روز چیزی حدودشش ساعت را در مدرسه حضور داردو مابقی در خارج از آموزشگاه به سر می برد لذا همکاری و همراهی خانواده با برنامه های آموزشی و پرورشی مدارس یک ضرورت است .

مراسم گرامیداشت هفته امور تربیتی با حضور فرماندار،مدیر آموزش و پرورش ، روسای ادارات و معاونین و مربیان پرورشی در محل پارک اداره زندان این شهرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است در انتهای این مراسم از معاونین و مربیان تلاشگر پرورشی تقدیر به عمل آمد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61368

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.