توضیحات عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون نشان می دهد که برخی از مجموعه های دولتی تخلفاتی داشته اند. به گزارش پیارم به نقل از مرصاد، اردیبهشت ماه انتخابات برگزار خواهد شد و مردم ایران برای یک دوره دیگر ۴ ساله در خصوص سرنوشت ریاست جمهوری تصمیم خواهند گرفت. انتخابات زمان مناسبی خواهد بود که اگر ...
توضیحات عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون نشان می دهد که برخی از مجموعه های دولتی تخلفاتی داشته اند.

نمره تجدیدی دولت در پرونده تحصیلی آقای دستیار ویژه

به گزارش پیارم به نقل از مرصاد، اردیبهشت ماه انتخابات برگزار خواهد شد و مردم ایران برای یک دوره دیگر ۴ ساله در خصوص سرنوشت ریاست جمهوری تصمیم خواهند گرفت.
انتخابات زمان مناسبی خواهد بود که اگر مسئولی در دورانی آنچنان نسبت به سوالات و مطالبات پاسخگو نباشد، دهان بگشاید و پاسخی مناسب به آن ها بدهد.
یکی از سوالاتی که از مدت ها پیش مطرح بود در خصوص برخی از حواشی برادر رئیس دولت یازدهم یعنی حسین فریدون است. پیگیری هایی در خصوص یک پرونده برادر حسن روحانی صورت گرفته که به تازگی نتیجه آن از سوی یکی از نمایندگان مجلس اعلام شده است.
سیدجواد ابطحی عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی تحصیلی حسین فریدون در این کمیته پایان یافته و باید در صحن کمیسیون قرائت شود.
وی درباره گزارش کمیته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره تحصیل حسین فریدون، ادامه داد: براساس اسناد موجود، برخی تخلفات در سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین دانشگاه شهید بهشتی در روند جذب حسین فریدون در دانشگاه شهید بهشتی وجود دارد.
عضو کمیته بررسی تحصیل حسین فریدون در مجلس با بیان اینکه این گزارش شامل یک مقدمه، روند بررسی کار و نتیجه‌گیری است، تصریح کرد: گزارش بررسی تحصیل حسین فریدون در کمیته مربوطه قرائت شده و نظرات نهایی و تکمیلی اعضاء مطرح شده است.(۱)
به گزارش مرصاد، نتیجه این پیگیری ها در حالی اعلام شده است که پیش از این حسن روحانی موضع قابل قبولی را نسبت به این حاشیه تحصیلی برادرش نداشته است. ازآنجایی که انتظار می رفت رئیس جمهور نسبت به این موضوع حساس باشد اما متاسفانه تاکنون آنچه که از او انتظار می رفته انجام نشده است.
با این وجود ایام انتخابات آزمون بزرگ برای پاسخگویی حسن روحانی در خصوص این پرونده برادرش است.
از او که تا این زمان اقدامی قابل قبول انجام نداده است، در زمان انتخابات که عرصه شفاف سازی ها در خصوص برخی از حواشی است، انتظار می رود که در این خصوص موضع قابل قبولی را اتخاذ نماید. در غیر این صورت این عدم اقدام او در کنار دیگر نقاط ضعف وی منجر خواهد شد که روحانی طعم ۴ ساله شدن دولت خود را به دلیل عدم اقبال مردمی بچشد زیرا بی توجهی به موضوعات مهم منجر به ریزش رای خواهد شد.
—–
۱: تخلف سازمان سنجش و دانشگاه شهید بهشتی در پرونده «حسین فریدون»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61995

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.