نمایش مذهبی« گل یاس » به کارگردانی نجمه رجبی در جشنواره نمایشهای استانی استان هرمزگان از شهرستان حاجی اباد روی صحنه می‌رود. به گزارش پیارم، نمایش مذهبی« گل یاس » با حمایت بسیج، اداره ارشاد اسلامی حاجی اباد از ۲۰ تا ۲۱ اشهریور ماه در حاجی ابادو بندرعباس روی صحنه می‌رود. در این اثر شیوه ...

نمایش مذهبی« گل یاس » به کارگردانی نجمه رجبی در جشنواره نمایشهای استانی استان هرمزگان از شهرستان حاجی اباد روی صحنه می‌رود.
به گزارش پیارم، نمایش مذهبی« گل یاس » با حمایت بسیج، اداره ارشاد اسلامی حاجی اباد از ۲۰ تا ۲۱ اشهریور ماه در حاجی ابادو بندرعباس روی صحنه می‌رود. در این اثر شیوه زندگی، یک معلول روایت می‌شود.

نجمه رجبی در گفتگو با خبرنگار پیارم، با تأکید بر اینکه در این اثر نگاه ویژه‌ای به معلولین جامعه شده است، گفت: هدف از اجرای این نمایش خودسازی انسان با شناخت شیوه و زندگی معلولین است.

وی هدف از اجرای این نمایش را تاثیر بر مخاطبان و باز شدن مسیر همکاری به ا معلولین در جامعه ایی که باورها و اعتقاداتش کم کم به سمت سست شدن می رود دانست.

کارگردان نمایش مذهبی گل یاس در ادامه اضافه کرد: این نمایش از زندگی یک معلول و رویاهایش روایت می‌کند.

خسروی گفت: وظیفه خود می‌دانیم که در راستای اهداف و اصول والای اسلامی کار کنیم و از اشاعه باورهای غلط در جامعه جلوگیری کنیم.

این کارگردان، بازیگران این نمایش را اطهره پور رودباری ، علی اصغر رجبی، زینب محمودی، معصومه زارع نزاد، کلثوم قاسمی، محمد صادقی، عیسی علیمحمدی،زینب محمودی، اعلام کرد.

رجبی در پایان دستیار کارگردان این اثر نمایش را علی اصغر رجبی ، اعلام کرد و افزود: بازخوانی بر اجرا برمحمد صادقی، برنامه‌ریز این اثر نجمه رجبی و طراحان و مدیران صحنه، نجمه رجبی هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56568

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.