دانش آموز حاجی آباد به مناسبت دهه آخر صفر بیش از شصت تابلوی نقاشی خودرا با موضوع عاشورای حسینی به نمایش گذاشت. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، زهرا جعفری دانش آموز سال سوم متوسطه رشته تجربی که در دبیرستان دخترانه نجمیه این شهرستان تحصیل می کند به صورت تجربی کار نقاشی و طراحی را ...

دانش آموز حاجی آباد به مناسبت دهه آخر صفر بیش از شصت تابلوی نقاشی خودرا با موضوع عاشورای حسینی به نمایش گذاشت.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، زهرا جعفری دانش آموز سال سوم متوسطه رشته تجربی که در دبیرستان دخترانه نجمیه این شهرستان تحصیل می کند به صورت تجربی کار نقاشی و طراحی را فرا گرفته و در دهه آخر صفر مجموعه ای از آثار هنری خود را با عنوان عاشورای حسینی به معرض نمایش گذاشته است .

وی در گفتگو با خبرنگار پیارم گفت : نقاشی مهمترین و بهترین سرگرمی برای پر نمودن اوقات فراغتم بوده است و بدون حضور در کلاس خاصی به صورت استعدادی و خود تمرینی توانسته است تابلوهای این نمایشگاه را نقاشی نماید.

زهرا جعفری ضمن تقدیر از همکاری خوب کانون فرهنگی و هنری شهید عباس زاده و همچنین اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شهرستان حاجی آباد یادآور شد : برپایی نمایشگاهی از کارهای هنری با موضوعات مختلف از جمله انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را برای دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار خود دارد.

 به مناسبت دهه آخر صفر با حضور مدیر آموزش و پرورش ،رئیس اداره ارشاد اسلامی  وتعدادی از مسئولین ادارات شهرستان نمایشگاه نقاشی با موضوع عاشورای حسینی در محل اداره ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح گردید.

 950906 950906bbbbbbh

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58940

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.