با هدف آگاه سازی جوانان از تاثیرات مخرب اعتیاد بر خانواده و جامعه, نمایش خیابانی گروه اوتیان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد و بسیج هنرمندان در پارک دولت حاجی آباد برگزار شد. ...

به گزارش پیارم, قاسم زاده رئیس فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان حاجی اباد  در اینباره اظهار داشت : این روزها دغدغه همه خانواده ها در شهرستان حاجی آباد به خصوص روستاها اعتیاد نوجوانان و جوانانشان است که در حاجی آباد بیشتر آمار طلاق نیز مربوط به اعتیاد است.

قاسم زاده بیان داشت: اجرای هنر نمایشی جهت ترویج وگسترش فرهنگ پیشگیری وجلوگیری از اعتیاد در جامعه برای جوانان و نوجوانان بصورت زنده تاثیرات مناسبی دارد.

قاسم زاده افزود : مهترین ابزار کار  هنر نمایشی که برای پیشگیری از معضلات اجتماعی بویژه اعتیاد بکار می رود، زبان هنر تئاتر است و استفاده از توان و ظرفیت بالای هنرمندان نمایشی در راستای پیشگیری و مبارزه با این پدیده شوم اجتماعی کارساز خواهد بود.

وی بیان داشت : هنر نمایش خیابانی, نمایشگاهی است که بصورت زنده به بیان معضلات اجتماعی جهت فرهنگ سازی و آگاهی بیشتر جوانان و نوجوانان در جامعه می پردازد.

این مسئول فرهنگی افزود: مهم‌ترین زبان برای پیشگیری از معضلات اجتماعی به ویژه اعتیاد زبان هنر است که باید از ظرفیت و توانمندی هنرمندان در راستای پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در جامعه بهره‌مند شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68404

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.