مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه نمایش دست ساخته های دانش آموزان در نمایشگاه ضمن ایجاد انگیزه در دانش آموزان فعال می تواند سایر دانش آموزان را به فعالیت و خلاقیت ترغیب نماید. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری گفت : نمایش دست ساخته های دانش آموزان در نمایشگاه ضمن ایجاد ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه نمایش دست ساخته های دانش آموزان در نمایشگاه ضمن ایجاد انگیزه در دانش آموزان فعال می تواند سایر دانش آموزان را به فعالیت و خلاقیت ترغیب نماید.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهدی سالاری گفت : نمایش دست ساخته های دانش آموزان در نمایشگاه ضمن ایجاد انگیزه در دانش آموزان فعال می تواند سایر دانش آموزان را به فعالیت و خلاقیت ترغیب نماید.

وی بیان داشت : تنوع کارهای دستی و خلاقیت دانش آموزان در این نمایشگاه ستودنی است .سالاری افزود : از آغاز سال تحصیلی تا کنون چندین نمایشگاه آثار دانش آموزان در خصوص کار و فن آوری،طبخ غذاهای بومی و سالم،صنایع دستی و تولید پوشاک در مدارس این شهرستان برگزار شده است .

این مقام مسئول افزود : لازم است این نمایشگاهها از مدارس خارج و در مکانی عمومی و در معرض دید عموم مردم قرار گیرد. نمایشگاه فعالیت ها و دست ساخته های دانش آموزان این شهرستان در محل سالن ورزشی آموزشگاه استقلال برگزار گردید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=54783

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.