نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار و رئیس اداره صنعت و معدن و امام جمعه موقت شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی در محل پارک عمران افتتاح شد.   به گزارش  پیارم ، رامین آشوری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد در آیین افتتاح نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار پیارم ، ...

نمایشگاه فروش بهاره در شهرستان حاجی آباد با حضور فرماندار و رئیس اداره صنعت و معدن و امام جمعه موقت شهرستان و دیگر مسئولان شهرستانی در محل پارک عمران افتتاح شد.

 

به گزارش  پیارم ، رامین آشوری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد در آیین افتتاح نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار پیارم ، گفت: تنظیم بازار، تعدیل قیمت کالاهای ضروری و حمایت از مصرف کنندگان از عمده اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

 

آشوری ادامه داد: تقویت جریان عرضه کالا، عرضه مستقیم کالا توسط تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان در فضای رقابتی به منظور افزایش قدرت انتخاب و خرید مصرف‌کنندگان و ایجاد امکان دسترسی آسان مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمتی مناسب از دیگر اهداف برپایی نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان است.
وی با اشاره به استقبال خوب واحدهای تولیدی از این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از ۲۲ بهمن ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶تا ۲۲ دایر است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد با بیان اینکه این نمایشگاه با ۲۰۰ غرفه در آستانه سال نو برپا شده است که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد تعداد غرفه ها افزایش یافته است، افزود: در غرفه‌های این نمایشگاه کالاها و لوازم مورد نیاز مردم از قبیل موادغذایی، آجیل، پوشاک، مصنوعات پلاستیکی و لوازم خانگی عرضه می‌شود.
آشوری بیان داشت: تمام کالاها و اجناس موجود در نمایشگاه فروش بهاره حاجی آباد با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.
وی یادآور شد: کارشناسان بازرسی این اداره و مجمع امور صنفی شهرستان با جدیت تمام بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه، بازار و مراکز عرضه کالا نظارت دارند و با متخلفان به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ی

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60890

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.