به دنبال خشکسالی‌های پی‌درپی، مردم مومن و خداجوی حاجی آباد نماز استسقاء به پا داشتند و از خداوند متعال طلب نزول باران کردند. به گزارش پیارم ، به دنبال خشکسالی‌های پی‌درپی، مردم مومن و خداجوی شهرستان حاجی آباد ظهر امروز با اقامه نماز استسقاء و دعا و مناجات به درگاه الهی، از خداوند متعال طلب نزول باران ...

به دنبال خشکسالی‌های پی‌درپی، مردم مومن و خداجوی حاجی آباد نماز استسقاء به پا داشتند و از خداوند متعال طلب نزول باران کردند.
به گزارش پیارم ، به دنبال خشکسالی‌های پی‌درپی، مردم مومن و خداجوی شهرستان حاجی آباد ظهر امروز با اقامه نماز استسقاء و دعا و مناجات به درگاه الهی، از خداوند متعال طلب نزول باران کردند.

شهرستان حاجی آباد  چند سالی است که دچار بحران خشکسالی، کاهش شدید نزولات آسمانی و کاهش سفره‌های آب زیر‌زمینی شده است.

در این راستا مردم مومن و خداجوی این شهرستان، نماز طلب باران را به امامت حجت‌الاسلام مختاری امام جمعه این شهر اقامه و با دعا و مناجات، از خداوند طلب نزول رحمت الهی کردند.

شهرستان حاجی آباد در سال زراعی جاری تاکنون شاهد بارش باران قابل توجهی نبوده و وضعیت آب و هوا و میزان سفره‌های آب زیرزمینی ناچیز و در حالت بحران است.

امام جمعه حاجی آباد در سخنانی با اشاره به احادیث و روایات، درخواست طلب باران از طریق نماز استسقاء را درس توحیدی و توجه دادن به قدرت و رحمت الهی دانست.

وی افزایش گناه، کفران نعمت، کم فروشی، ظلم و حیله، ترک امر به معروف و نهی از منکر، ندادن زکات و … را سبب قطع باران و قهر خداوند برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59955

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.