نشست مشترک فرماندهان پایگاههای بسیج و دهیاران بخش مرکزی با محوریت پشتیبانی از موکب شهید عبدالحمید سالاری در سالن جلسات فرمانداری حاجی اباد با حضور معاون فرماندار و فرمانده سپاه حاجی آباد و مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان برگزار شد. ...

به گزارش پیارم؛ جلسه ستاد هماهنگی زائرین اربعین حسینی شهرستان حاجی آباد به منظور پشتیبانی از موکب شهید عبدالحمید سالاری در کربلا و  پذیرایی از کاروان های پیاده اربعین در حاجی آباد برگزار شد.

فرمانده سپاه حاجی اباد در این جلسه با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی در کربلا فقط یک راهپیمایی نیست گفت: پیاده روی اربعین، سمبل وحدت و ولایتمداری است و اثرات فرهنگی بزرگی در ملت و جوانان داشته است.

سرگرد میرزاده تصریح کرد: در بین معصومین(ع) و در معارف اسلامی هیچ چیز به اندازه ولایت تأکید نشده است؛ اگر ولایت نباشد، نماز و دیگر عبادت های انسان بیهوده است.

وی به اجتماع میلیونی مردم در اربعین حسینی اشاره نمود و گفت: میلیون ها نفر از مردم عشق و علاقه خود را به سید و سالار شهیدان اظهار می نمایند که این حضور روز به روز در حال گسترش است؛ این نمادی از وحدت بین مسلمانان و تذکری برای دشمنان اسلام است.

میرزاده، با بیان اینکه برخی افراد توفیق حضور در پیاده روی اربعین را ندارد و دوست دارند در ثواب زیارت اربعین شریک باشند گفت: یکی از راه های شریک شدن در ثواب پیاده روی اربعین، پذیرایی از این زائرین می باشد که باتوجه به اینکه موکب هایی توسط ستاد اربعین استان یزد در عراق ایجاد شده است مردم می توانند در این امر شریک شوند.

مسئول ستاد عتبات عالیات شهرستان حاجی آباد هم با بیان اینکه بزرگترین موکب استان هرمزگان در کربلا مربوط به حاجی آباد می باشد گفت: امیدواریم مردم همچون سال های گذشته با اهداء نذورات نقدی و غیر نقدی خود همیار ستاد اربعین باشند.

وی به شماره حساب ستاد اربعین برای واریز کمک های مردمی مردم شهرستان  اشاره کرد و گفت: شماره کارت                ۶۲۸۰-۲۳۱۳-۰۸۷۱-۶۷۵۱ به نام عیسی سالار محمدی  به منظور دریافت کمک های نقدی مردم افتتاح شده است.

جناب آقای بهزاد امامدادی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان حاجی آباد و مسئول موکب شهید عبدالحمید سالاری حاجی آباد نیازهای اولیه و اساسی موکب را اعلام کردند‌.

۱:ظروف یکبار مصرف(لیوان و قاشق ظرف غذا خوری) ۲:حبوبات و رب گوجه ۲:برنج،آرد ۳:تره بار(سیب؛پیاز؛بادمجان) ۴:پتو و متکا ۵:چای و روغن و آبلیمو ۶:خرما ۷:مواد شوینده

و در آخر تاکید کردن که این موارد اعلام شده تا تاریخ ۹۸/۷/۳ به مساجد و پایگاههای‌ منطقه تحویل دهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70250

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.