بمناسبت هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیا مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. ...

به گزارش پیارم ، حجت الاسلام و المسلمین احمدی نیا ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره)نقش فرهنگ رشادت و ایثار و شهادت در سرافرازی انقلاب اسلامی را تبیین نمود و با اشاره به آیات و روایات رمز موفقیت شهدا ،رزمندگان و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس را توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار و پیروی از رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد.
وی با یادآوری اینکه رزمندگان و شهدا زاهدان شب و شیران روز بودند گفت، همین ارتباطهای الهی و ناله های خالصانه و عابدانه آن عزیزان بود که دشمن تا دندان مصلح که از سوی بسیاری از کشورهای ابرقدرت حمایت و پشتیبانی شد ، در برابر امدادهای غیبی و ایمان استوار نیروهای اسلام به زانو در آمد.
حجه الاسلام احمدی نیا ادامه داد ، خدمت به ملت بخصوص اقشار محروم جامعه در حال حاضر خود جهادی بزرگ است که با هدایت و رهبری مدبرانه رهبر عزیز انقلاب همه شما امدادگران ادامه دهنده راه شهدا هستید.
قبل از این نشست اسماعیل نگهبان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حاجی آباد گزارشی از برنامه ها و فعالیتهای این نهاد بخصوص در بخش فرهنگی و هفته دفاع مقدس را ارائه کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73043

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.