به گزارش پیارم، سرگرد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهداء وظیفه است گفت: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در دی ماه سالجاری در محل مصلای شهر بندرعباس با حضور خانواده های شهداء ُ مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار می شود. میرزاده افزود: در این نشست ...

به گزارش پیارم، سرگرد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهداء وظیفه است گفت: کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در دی ماه سالجاری در محل مصلای شهر بندرعباس با حضور خانواده های شهداء ُ مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

میرزاده افزود: در این نشست چند کمیته در خصوص کنگره ملی شهدای استان تشکیل شد  و یادواره شهدای شهرستان نیز با همکاری دانشگاه آزاد، اداره ارشاد اسلامی،حوزه های،مقاومت بسیج و با همکاری دیگر ادارت  برگزار می شود.

در این جلسه جهت انتقال خانواده شهدا به محل کنگره و برپایی موکب شهید عبدالحمید سالاری در ایام برگزاری کنگره برنامه ریزی لازم صورت گرفت و ستاد ویژه ای در شهرستان به ریاست فرماندار ودبیری ناحیه مقاومت تشکیل شد همچنین مقررگردید در مدت باقیمانده تا کنگره برنامه های متنوعی با محوریت بزرگداشت ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان برگزار گردد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس گفت: باید بر خود ببالیم که در استانی زندگی می کنیم که ۱۵۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی نموده است و این نشان از وجود فرهنگ ایثار و شهادت در این استان است.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه امروز زنده نگه داشتن یاد شهداء کمتر از شهادت نیست افزود: برگزاری کنگره شهدای استان سرمایه گذاری بزرگی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل آینده نهادینه می کند.

جهانگیری تصریح گرد: اگر امروز ملت مقتدر ایران اسلامی با تمام توان در مقابل  ابرقدرتها می ایستد ُ می خواهد به دشمنان بفهماند که ملت ایران با همان روحیه اوایل انقلاب و با نثار خون خود از نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می کند.

وی در ادامه با تاکید بر مشارکت همه مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در برکزاری هرچه باشکوهتر کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان عنوان کرد: همه ادارات و نهادها ملزم به مشارکت برای برنامه ریزی و هماهنگی این مراسم هستند.

رییس شورای اداری شهرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ریزش مجدد ملخ صحرایی در برخی از شهرستان ها و احتمال بارندگی یادآور شد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان آمادگی لازم را باید در مواقع بحران داشته باشند.

وی با بیان اقدامات دولت و اینکه جذب و حمایت از سرمایه کذاران در این شرایط خاص کشور کار بسیار بزرگی است عنوان کرد:  عده ای در خارج از کشور به دنبال ایجاد ناامیدی در بین مردم هستند ُ مدیران دستکاه های اجرایی شهرستان پیگیر تکمیل پروژه ها جهت افتتاح در دهه مبارک فجر باشند .

جهانگیری اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع در اولویت ادارت شهرستان قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلین شریفی امام جمعه حاجی آباد در این نشست گفت: بندگی درجه و مراتبی دارد که اوج بندگی ُ شهادت است.

شریفی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین ملت ایران است افزود: تا زمانیکه جوانان ما با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا هستند و در مقابل دشمن از جان خود می گذرند ُ دشمن نمی تواند کاری را از پیش ببرد.

امام جمعه حاجی آباد با تاکید بر اینکه گرامیداشت یاد  شهداء یگ وظیفه است عنوان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهداء ُ زنده نگه داشتن آرمانهای شهداست.

وی ادامه داد: آرمان شهداء اسلام خواهی بوده است و این آرمان  باید  به نسل آینده انتقال داده شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70687

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.