امام جمعه حاجی آباد گفت: با وجود اینکه دشمنان اعلام کرده اند که مردم ایران جشن انقلاب را نخواهند دید و از این دست حرف‌ها زیاد زده اند، افزود: نسل جوان میراث دار ارزش‌های اسلامی هستند و آمریکایی‌ها نتوانستند به آرزوهای شیطانی خود برسند. ...

به گزارش پیارم: امام جمعه شهرستان حاجی آباددر مراسم ۲۲ بهمن  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: ۲۲ بهمن نماد وحدت اقشار مختلف جامعه اسلامی و روز نفرت از قاتلان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای گرانقدری است که به دست صهیونیست‌ها و جبهه استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام شریفی افزود: در راهپیمایی خودرویی و موتوری ۲۲ بهمن امسال ملت بزرگ ایران با وجود تمامی مشکلات و کمبودها همچنان پشت مقام معظم رهبری از آرمان‌های والای امام خمینی (ره)، رهبر و شهیدان انقلاب ایستاده‌اند.

وی افزود: مراکز جهانی اعتراف کرده‌اند که امروز جمهوری اسلامی یکی از ده برتر نظامی جهان، هشت تولید کننده برتر هسته‌ای، ۱۰ تولید کننده برتر زیر دریایی و نهمین کشور در صنعت فضایی است.

شریفی افزود: در علم و فناوری و بهداشت و صنعت جزو بیست کشور اول دنیا هستیم و اگر از استعدادهای فراوان کشور درست استفاده کنیم کارهای بزرگی را می‌توانیم انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در فناوری پهپاد دومین کشور و تنها تولیدکننده تانک در خاورمیانه هستیم و بدون شک می‌توانیم تمدن نوین اسلامی را برپا کنیم.

امام جمعه حاجی آباد با اشاره به دستاوردهای علمی مسلمانان در قرون اولیه اسلامی گفت: غربی‌ها هر چه دارند از کشورهای اسلامی از جمله ایران است و امیدواریم مسلمانان دوباره این جایگاه علمی و فناوری را در دنیا کسب کنند.

شریفی با اشاره به عوامل شکست آمریکا در براندازی جمهوری اسلامی اظهار داشت: آمریکا ۴۲ سال وعده می‌دهد که امروز وفردا آخر کار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و به زودی نظام تغییر می‌کنند و حکومت دیگری جایگزین می‌شوند اما همچنان شکست خورده اند.

وی با عنوان اینکه دشمنان اعلام کرده اند که مردم ایران جشن انقلاب را نخواهند دید و از این دست حرف‌ها زیاد زده اند، افزود: نسل جوان میراث دار ارزش‌های اسلامی هستند و آمریکایی‌ها نتوانستند به آرزوهای شیطانی خود برسند.

امام جمعه حاجی آباد  رهبری‌های حکمینانه و دوراندیشانه و هوشمندانه امامین انقلاب را عامل اصلی شکست نقشه‌های دشمنان برشمرد و گفت: طبق گفته دشمنان و نتانیاهو، رهبر ایران ملت‌ها را به سوی خود جذب کرده است.

وی تاکید کرد تا زمانی که در اجرای سیاست‌های آسمانی مقام معظم رهبری بکوشیم، زنجیره پیروزی‌ها ادامه دارد و حمایت‌های ملخصانه مردم از نظام اسلامی نیز از دیگر عوامل شکست نقشه‌های دشمنان است.

فرماندار شهرستان حاجی آباد در ادامه با اشاره به حضور مردم در خیابان‌ها برای شرکت در راهپیمایی متفاوت ۲۲ بهمن امسال خاطرنشان کرد: اقشار مختلف جامعه با وجود تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی به صورت خودجوش در راهپیمایی عظیم خودرویی و موتوری حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: هم اکنون خیابان‌های معین شده برای راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر حاجی آباد شاهد حضور بسیاری از جوانان و مردم انقلابی است که خودرو و موتورسیکلت‌های خود را با تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهید سرافراز میهن حاج قاسم سلیمانی و پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران مزین کرده و علیه استکبار جهانی شعار می‌دهند.

جهانگیری افزود: نوجوانان و جوانان همراه خانواده در محل راهپیمایی امروز در شهر کرمانشاه به یاد تمامی شهدا و در دفاع از انقلاب اسلامی ایران حضور پیدا کرده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72542

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.