فرماندار شهرستان حاجی آباد از طعمه حریق شدن نخلستان روستای تزرج خبر داد و گفت: در این آتش سوزی ۳۰ اصل درخت از بین رفتند. به گزارش پیارم،حمید جهانگیری  اذعان داشت: این آتش سوزی در ساعت ۲۰ عصر روز گذشته رخ داد است که نیم ساعت بعد توسط خود مردم محلی آتش خاموش شده است. ...
 فرماندار شهرستان حاجی آباد از طعمه حریق شدن نخلستان روستای تزرج خبر داد و گفت: در این آتش سوزی ۳۰ اصل درخت از بین رفتند.
نخلستان روستای اسفندک طعمه حریق شد/ مرگ ۵۰ اصل درخت خرما در آتش سوزی

به گزارش پیارم،حمید جهانگیری  اذعان داشت: این آتش سوزی در ساعت ۲۰ عصر روز گذشته رخ داد است که نیم ساعت بعد توسط خود مردم محلی آتش خاموش شده است.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی در حال بررسی است، گفت: وزش باد موجب تشدید آتش سوزی شد که مهار آتش را با مشکل مواجه کرد که  در اسرع وقت با همکاری مردم محلی آتش خاموش شد.

فرماندار حاجی آباد در تکمیل مطلب فوق با بیان اینکه آتش سوزی یک ساعت ساعت به طول انجامیده است، اضافه کرد: به همت و تلاش های نیروی های مردمی سرانجام آتش در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته مهار شد.

فرماندار به مردم توصیه کرد تا هنگام مراجعه به مراتع، جنگل ها و باغات از برافروختن آتش در کنار درختان خودداری کنند تا شاهد نابودی طبیعت نباشیم.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64096

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.