رئیس دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد از رویداد نخستین استارت آپ نخل و خرمای دانشگاه آزاد حاجی آباد خبرداد. ...

به گزارش پیارم، دکتر حیدری رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد صبح امروز گفتگو اختصاصی با خیرنگار پیارم، در اجرای رویداد  استارت آپ نخل و خرما در دانشگاه آزاد اظهار داشت: در این رویداد کارآفرینی علاقمندان می‌توانند طرح‌های کارآفرینی خود را درقالب موضوعاتی همچون شناسایی فناوری‌های نوین در زمینه خرما،ایده‌های نوین و کارآفرینانه در زمینه تولید و صنایع وابسته به خرما، آبیاری، مبارزه با افات، بازاریابی  ارائه کنند.

دکتر حیدری گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد حاجی آباد و گروه کشاورزی دانشگاه به دنبال راه‌اندازی یک رویداد استارتاپی در این دانشگاه هستند.

وی با اشاره به استارتاپ نخل و خرما گفت: راه اندازی استارتاپ نخل و خرما در ابتدا در قالب یک ایده بود و دانشجویان دانشگاه آزاد اعتقاد داشتند که باوجود همه تحولاتی که در حوزه صنایع مربوط به نخل و خرما اتفاق افتاده هنوز بهبودی در حوزه نخل بخصوص در منطقه حاجی آباد ایجاد نشده و به همین دلیل به دنبال راهکاری برای راه اندازی استارتاپ نخل و خرما بودند تا گامی مثبت در حوزه ایجاد ارتباط میان دانشگاه و صنایع مربوط به خرما انجام دهند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد به دنبال بحث تجاری سازی، نحوی ثبت شرکت، سرمایه گذاری، تسهیل کنندگان ، کارگاه خلاقیت و ایده،کارگاه آموزشی خلاقیت، مدل کسب کار، ارائه محصول، ثبت اختراع و ایده، چالش فن آوریو گردشگری است.

رئیس دانشگاه آزاد گفت: گروه کشاورزی دانشگاه بر همین مبنا به دنبال راه اندازی یک رویداد استارتاپی در دانشگاه هستند تا از این طریق در حوزه آبیاری نخیلات و اصلاح اصول بازاریابی و کاربرد فناوری‌های نوین در حوزه نخل و خرما ورود کنند و به اهداف معین خود در این زمینه دست یابند.

حیدری افزود: فرهنگ سازی در حوزه مصرف و اصلاح الگوی سطح زیرکشت فراوری محصولات خرما مثل، شیره ، چیپس، عسل خرما، شیرینی خرما، نوشابه ،کمپوت خرما ، بافت حصیر ،سبد، صنایع دستی با الیاف خرما و اشتغال زایی از جمله اهداف دانشگاه آزاد حاجی آباد  از حمایت از استارتاپ نخل و خرما است و با برگزاری رویداد استارتاپی به دنبال تحقق آن است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69971

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.