همزمان با هفته دولت با حضور فرماندار حاجی آباد و جمعی از مسئولان شهرستان ،نخستین تماشاخانه اندیشه شهر حاجی آباد افتتاح و آغاز به کار کرد. ...

گزارش پیارم  حاجی آباد ساختمان تماشاخانه که سالیان دور از آن به عنوان سینما استفاده می شد ، مدت زمان زیادی راکد مانده بود که با همت اداره ارشاد شهرستان و اعتباری بیش از ۱۲۰ میلییون ریال مرمت و جهت استفاده هنرمندان تئاتر راه اندازی شد.

حمید جهانگیری در جریان بازدید از این تماشاخانه با اشاره به اهمیت هنر تئاتر در ارتقای کیفیت زندگی اجتماعی مردم گفت: در بخش فرهنگ و هنر به هر میزان که کار شوداندک  است و چون هنر و فرهنگ شناسنامه یک کشور محسوب می شود باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم و هیچ گاه نباید به آن نگاه ابزارینداشته باشیم.

فرماندار حاجی آباد با بیان اینکه هنر یک زبان انسانی و بین‌المللی و تبلور زیبایی‌هایی است که خالق اصلی آن خداوند است اضافه کرد:تئاتر یکی از «وسیله» هایی ست که می تواند افراد را به هدفشان یعنی داشتن زندگی خوب برساند.

وی خاطر نشان کرد: احساس تعلق به طبقه خاص از اجتماع با رفتن به تئاتری خاص در  نقطه ای خاص از شهر قطعا به مقبولیت اجتماعی و تجربه لحظاتی از زندگی خوب کمک خواهد کرد و تماشای تئاتر در هر نقطه ای می تواند تجربه های جدیدی را برای تماشاگران به ارمغان بیاورد.

جهانگیری گفت: بسیاری افراد همینکه به تئاتر می روند احساس داشتن امید به یک زندگی خوب را پیدا می کنند حال فرقی نمی کند تئاتری که می بینند از نظر فنی و محتوایی دارای کیفیت خوبی باشد یا اندکی بد ، اما امیدواریم مسئولان ارشاد شهرستان بتوانند با برنامه ریزی مناسب ، جمعیت جوان و هنرمند منطقه را تشویق کنند تا به هنرعلاقه مند شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68764

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.