امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: سیاسی کاری، بازی با مردم ، افکار عمومی و تصمیماتی غلطی که با زندگی مردم به طور مستقیم می گیرد، اینها نتیجه اش ضربه زدن به نظام است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: سیاسی کاری، بازی با مردم ، افکار عمومی و تصمیماتی غلطی که با زندگی مردم به طور مستقیم می گیرد، اینها نتیجه اش ضربه زدن به نظام است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: کسی که از حق دفاع می کند در نزد خداوند عزیز می شود و همیشه عزت و ذلت دست خداوند است.

امام جمعه حاجی آباد افزود: کشور ما ایران یک کشور ولایی با ایمان که در داخل و  خارج دارای اقتدار است و ایران یک کشور اسلامی موفق که همیشه از حق دفاع کرده و در مقابل ظالمان ایستاده است و این وعده خداوند است.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: امروز این کشور مقتدر به فضل خدا در حال پیشرفت و رشد که البته دشمن هم دارد بیشتر از زمانی نیازمند وحدت است کسانی که دایه دار دلسوزی مردم را می کنید خدا می داند بدترین ضربه را ما از تفرقه می خوریم وحدت ننتیجه اش  کنار هم بودن است، دعوا و درگیری حاصلش فرسایش درونی است .

وی در ادامه تصریح کرد: یک سری حرفهایی در فضای مجازی و برخی از سخنرانی ها رد وبدل می شود که حاصلش نا امیدی مردم از نظام است، انها حرفشان هم با مردم نیست به قوه قضائیه می گویند با رقیق و برادر من اگر برخورد کنی یک سری از حرف ها را میزنم حاصل همه این بگو مگوها بی بصیرتی ، غفلت و منفعت طلبی است.

امام جمعه حاجی آباد، خطاب به رئیس  و کارکنان محترم قوه قضائیه یا به مسئله ای ورود پیدا نکنید یا اینکه تمامش کنید نباید پرونده های دانه درشت در این کشور سه تا چهار سال طول بکشد مردم سختشونه درست است این پرونده ها قطور است باید بیست تا قاضی کارکشته برای رسیدگی به این پرونده ها بگذارید اگر کسی جاسوسی اختلاسی و برادر هرکسی و دارای هرجایگاهی می خواهد باشد سریعتر به پرونده اش رسیدگی کنید.

مختاری ادامه داد: اینها در ذهن مردم این جوری تداعی می شود که اگر کسی یک خطای کوچکی کند باهاش برخورد می شود ولی فلان کس که میلیاردها اختلاس کرده است هیچ برخوردی باهاش نمی شود و پرونده تخلفات سنگین سالهاست که به نتیجه نرسیده است.

وی افزود:انشاالله بارسیدگی به موقع و قاطع قوه قضائیه مردم لذت عدالت را در کشور بچشند و مردم ببینند که در تخلفات ورود پیدا می کنید و حکم قاطع هم صادر می کنید.

خطیب نماز جمعه این هفته خطاب به مسئولین ، اظهار کرد: سیاسی کاری، بازی با مردم ، افکار عمومی و تصمیماتی غلطی که با زندگی مردم به طور مستقیم می گیرد، اینها نتیجه اش ضربه زدن به نظام است، تصور اینکه یک مسئول کلان کشوری بخواهد ندانسته کاری را انجام بدهد این تصور کاملا غلط است .

مختاری تصریح کرد: مردم از برخی از امور و از وضع معیشت گلایه دارند با توجه به اینکه امسال سال تولید و اشتغال است رسیدیم به زمستان هنوز تولید و اشتغالی ندیدم مسئولین بیاید آستین همت را بالا بزنید همه ما هم کمک خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: باید به وعده هایی که به مردم دادید عمل کنید و برای اشتغال جوانان کاری بکنید خودتان کلایتان را قاضی کنید ببینید چقدر به وعده هایتان عمل کردید.

امام جمعه حاجی آباد افزود: در بودجه ۹۷ بحث گرانی بنزین را مطرح می کنید همه ما میدانیم که گرانی بنزین یعنی تورم ۳۰تا ۴۰ درصدی مگه میشه بنزین گران شود ولی نان، مواد غذایی و کرایه گران  نشود قیمت تولید بالا نرود چطور می خواهید این تورم را جمع می کنید، چرا تصمیم غلط می گیرید ،بعضی مردم  شانه هایشان توان تحمل این بار را ندارد این هم مردمی که تا پای جان پای انقلاب و نظامشان ایستادند.

مختاری عنوان کرد: طبق برنامه توسعه پنجم گفتید بنزین باید به قیمت جهانی برسد آیا شما که بنزین را به قیمت جهانی رساندید حقوق کارگر و یک کارمند ساده و قدرت خرید مردم را هم با همین قیمت جهانی می سنجید.

وی خطاب به دولت و مجلس افزود: امروز باید تصمیمی گرفته بشود که در آن خیر مردم باشد ، مجلس باید حواسش جمع باشد و زیر با هرمسئله ای نباید برود باید مردم از نمایندگان بخواهند که این مسائل در مجلس تصویب نشود نماینده ای که چهار سال آینده رای همین مردم را می خواهد باید جوابگوی مطالبات مردم هم باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66434

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.