نایب‌رئیس بانوان هیأت اسکیت هرمزگان گفت: مسابقات مرحله دوم لیگ سراسری اسکیت سرعت نوجوانان کشور در بخش بانوان در محل آکادمی اسکیت واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم هرمزگان «الف» مقام سوم این مسابقات را کسب کرد. به گزارش پیارم به نقل از الهام نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ...

نایب‌رئیس بانوان هیأت اسکیت هرمزگان گفت: مسابقات مرحله دوم لیگ سراسری اسکیت سرعت نوجوانان کشور در بخش بانوان در محل آکادمی اسکیت واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و تیم هرمزگان «الف» مقام سوم این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش پیارم به نقل از الهام نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مسابقات مرحله دوم لیگ سراسری اسکیت سرعت نوجوانان کشور در بخش بانوان به مدت یک روز در محل آکادمی اسکیت واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با هدف انتخاب اعضای تیم ملی و بهبود تایم ورزشکاران اسکیت بین ۱۹ تیم در مرکز کشور برگزار شد و تیم الف هرمزگان به‌عنوان یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات حضور یافت.

نایب‌رئیس بانوان هیأت اسکیت هرمزگان عنوان کرد: تیم نوجوانان هرمزگان را متولدین سال ۸۰ تا ۸۴ تشکیل داده و خانم‌ها هلیا عسکری، پریناز افشارخیز، آنیتا اسطوری، شیدا نصرتی، مبینا ملک‌پور، آیدا منی، مریم اسلامی، فاطمه قربانی و ضحی خضری از ورزشکاران اعزامی هستند که تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را نیز تشکیل می‌دهند.

نظری بیان داشت: فاطمه سبزی‌پور به‌عنوان سرپرست تیم الف هرمزگان و مهرنوش مولوی مربیگری آن را برعهده داشته‌اند که فاطمه سبزی‌پور در این دوره از مسابقات به عنوان داور مسابقات نیز حضور یافت.

وی ادامه داد: از بین ۱۹ تیم در مسابقات لیگ سراسری اسکیت تیم جوانمردان مقام اول، تیم مازندران الف مقام دوم و هرمزگان الف مقام سوم را کسب کرده و کسب این مقام برای استان مقام خوبی در رده سنی نوجوان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56438

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.