فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: میزان بارش باران در شهرستان حاجی آباد ۱۰۰ میلی متر می باشد که خسارت چندانی در پی نداشته است.   حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیارم در خصوص خسارت بارندگی دو روز متوالی در حاجی آباد ؛ افزود: میزان بارش باران در شهرستان حاجی آباد ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: میزان بارش باران در شهرستان حاجی آباد ۱۰۰ میلی متر می باشد که خسارت چندانی در پی نداشته است.

 

حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پیارم در خصوص خسارت بارندگی دو روز متوالی در حاجی آباد ؛ افزود: میزان بارش باران در شهرستان حاجی آباد ۱۰۰ میلی متر می باشد که خسارت چندانی در پی نداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارت بارندگی به راه های روستایی و تاسیسات برق وارد شده است ؛ تصریح کرد: جاده حاجی آباد به ارزوئیه دیروز مسدود شده بود که امروز با تلاش نیروهای اداره راه شهرستان بازگشایی شده است و جاده روستایی گله گاه و روستای گهه هم اکنون بر اثر سیل شدید مسدود شده است .

 

فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: در برخی از روستاهای شهرستان آبگرفتگی منازل داشتیم و همچنین جاده ورودی شهر از دیروز تا اکنون بسته بوده است و در یچه های سد برای جلوگیری از شکسته شدن باز شده و هم اکنون با بستن دریچه های سد جاده ورودی شهر نیز بازگشایی شده است.

 

جهانگیری در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد بافته فرسوده زیاد دارد تمامی نیروهای سطح شهرستان که شامل هلال احمر؛ آتش نشانی ؛ ستاد بحران شهرستان و در  روستاها دهیاری ها و بخشداری ها با تمام امکانات به مردم خدمت رسانی می کنند.

 

وی با بیان اینکه به علت آبگرفتی معابر سطح شهر و روستاها و فرسوده بودن بافت مدارس شهرستان شهرستان حاجی آباد در کلیه مقاطع از دیروز تعطیل شده است ؛ خاطر نشان کرد: تعطیلی مدارس فردا تا پایان شب توسط همین پایگاه خبری اعلام خواهد شد.

 

فرماندار شهرستان حاجی آباد ؛ گفت: شهروندانی که مریض یا باردار هستند به مراکز درمانی سطح شهر مراجعه کنند و اسکان نیز برای این بیماران فراهم شده است .

 

جهانگیری در پایان ضمن تشکر از ستاد بحران شهرستان و استان از شهروندان خواست که از تردد غیر ضروری خودداری کنند و همچنین با نیروهای امدادی همکاری لازم را داشته باشند.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61042

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.