مدیر آموزش  و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن تاکید برارتباط مستمر اولیاء با مدرسه اظهار داشت : موفقیت دانش آموزان به همراهی ، همدلی و ارتباط خوب و مستمر اولیاء با مدرسه بستگی دارد.    حسین اسماعیلی در حاشیه مراسم انجمن و اولیاء مربیان در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد گفت : همه گیر ...

 مدیر آموزش  و پرورش شهرستان حاجی آباد ضمن تاکید برارتباط مستمر اولیاء با مدرسه اظهار داشت : موفقیت دانش آموزان به همراهی ، همدلی و ارتباط خوب و مستمر اولیاء با مدرسه بستگی دارد.

 950516dddd

 حسین اسماعیلی در حاشیه مراسم انجمن و اولیاء مربیان در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد گفت : همه گیر شدن استفاده از فضای مجازی و عدم نظارت و کنترل بر شبکه های اجتماعی  کار تربیت فرزندان را دوچندان نموده است .

وی بیان داشت : ارتباط اولیاء با مدرسه و استفاده از تجربیات معلمان و بخصوص مشاورین مدارس می تواند دانش آموز را از آسیب های اجتماعی مصون دارد.

اسماعیلی افزود: با توجه به تغییرات صورت گرفته و رشد تکنولوژی، امروزه شاهد پیدایش رقبای جدی در کنار خانواده نظیر رسانه های ارتباط جمعی  در امر جامعه پذیری افراد هستیم . در بین رسانه های متنوع و نوین می توان از شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزار ارتباطی در ایران و نیز سراسر دنیا یاد کرد که امکان ارتباط دوسویه بین کاربران را نیز فراهم کرده است و امروزه نقش مهمی درزندگی افراد بازی می نماید.

مدیر اموزش و پرورش اظهار داشت : دانش آموز موفق نتیجه و ثمره ی خانواده موفق است و خانواده ای در تربیت فرزند موفق است که از تجربیات و راهنمایی های مشاورین خانواده و مدرسه استفاده نماید.

این مقام مسئول تقدیر از اولیاء  دانش آموزان برتر را حرکتی ارزشمند توصیف نموده و یادآور شد : یک طرف موفقیت دانش آموز خانواده است که با این حرکت خانواده ها نیز خود را در موفقیت سهیم دانسته و برای موفقیت بیشتر فرزندان خود تلاش وافری خواهند نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60080

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.