مدرس دانشگاهای حاجی آباد بیان کرد: سردار سلیمانی مواضع تک تک مردم ایران را بیان  و تمام بافته های آمریکا را پنبه کرد، انشالله در صحنه های سیاسی همبا حفظ اقتدار ملت  اقتدار ملت دشمن به زانو در خواهد آمد. ...

دکتر محمد میرزاده، مدرس دانشگاهای حاجی آباد در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد در خصوص رجز خوانی های اخیر ترامپ اظهار کرد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب نشان داده است که هر گاه با قدرت و اقتدار جلوی دشمن بایستیم دشمن حساب کار خود را می کند و عقب نشینی می کند و هر گاه از سر ضعف و دست پایئن ورود کردیم چیزی جزء تحقیر در پی نداشت است.

محمد میرزاده افزود: سخنان سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس نه جنبه جنگ روانی داشت و نه جنگ لفظی واقعیت توان و قدرت نظام و سپاه و سپاه قدس بود البته این مواضع همیشه اعلام می شد و دشمن هم خودش تا حدودی بر آن اطمینان داشت ولی متاسفانه تحت اشعاع مسائل سیاسی قرار گرفت.

وی بیان داشت: خوشبختانه سخنان سردار در دل جبهه مقاومت و امت اسلامی و مردم ایران نور امید ایجاد کرد و تن دشمنان را به لرزه در آورد.

مدرس دانشگاه های حاجیآباد تصریح کرد: دیگر دوران تک قطبی و دو قطبی به پایان رسیده امریکا و متحدانش به خوبی متوجه شده اند که دیگر نمی توانند تصمیم گیرنده کل دنیا باشند و برای سرنوشت دیگران تعین تکلیف کنند.

میرزاده خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی غرور کاذب سران آمریکا را شکست و تحقیرشان کرد تا دیگر به خود اجازه تحقیر ملت ها را ندهند.

وی با بیان اینکه فرهنگ عاشورا فرهنگ غالب این امت است افزود: امریکا و متحدانش باید بدانند که ارزشهای ایران اسلامی و انقلابی هنوز ارزشهای اول این جامعه است، مسلمانان از شعب ابی طالب گذر کردند، اکنون زمان ان نیست که این ملت را از تحریم بترسانند و فکر کنند که با خللی که در زمینه اقتصاد پیش می آورند ملت ایران سر تعظیم فرود آورد.

این مقام مسئول تصریح کرد: با سخنان سردار سلیمانی دشمنان متوجه اشتباهات راهبردی خود شده اند که فکر میکردند اختلاف سلیقه های سیاسی می تواند زمینه مانور داشته باشند، سردار آب پاکی را بردستان آنها ریخت و آنقدر تحقیرشان کرد که در حد طرف شدن با یک ملت و یک کشور هم نیستندو تنها یک نیرو برای مقابله با شما کافی است.

میرزاده بیان کرد: سردار مواضع تک تک مردم ایران را اعلام نمود و تمام بافته های آمریکا را پنبه کرد، انشالله در صحنه های سیاسی هم اقتدار ملت حفظ شود دشمن به زانو در خواهد آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68576

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.