امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: وظیفه مهم مسئولان  و مردم کشور شناخت دشمن و حفظ عزت ملی است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته  اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما خیز بلند مردم برای رهایی از وابستگی طاقوت  بود اوج وابستگی ما در دوران شاهنشاهی ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: وظیفه مهم مسئولان  و مردم کشور شناخت دشمن و حفظ عزت ملی است.

photo_2017-01-13_14-14-40

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته  اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما خیز بلند مردم برای رهایی از وابستگی طاقوت  بود اوج وابستگی ما در دوران شاهنشاهی بود ملت برای رهایی از وابستگی و عقب ماندگی قیام کردند یک سری از کشورهایی که ایران تحت سلطه آنها بودیم از ایران ضربه خوردند غربیان منافع خود را در این کشور بخاطر انقلاب ما از دست دادند .

وی افزود: بعضی ها ایراد می گیرند و شبهه می کنند که انقلاب و نظام ما دارد برای خودش دشمن تراشی می کند این نیست همه اونهایی که می گفتند شما همیشه به دشمن اخم می کنید باید لبخند بزنید و مذاکره کنید امروز همان ها توهم دشمنی را باور کردند که دشمنی هست لذا دکتر ظریف در مجلس می گوید امریکا دشمن درجه اول نظام ما است.

مختاری اضافه کرد: ما به دنبال دشمن تراشی نیستیم اما ان قلدرهای زورگویی که یک روزی کشور ما در اختیا انها بود هر کاری که دوست داشتند در این کشور می کردند انها از کشور بیرون رانده شدند انها با تمام وجود با ما دشمن هستند دشمن زمانی دست از دشمن با ما برمی دارد که ما یک کشور وابسته محض و دم از استقلال و روی پای خود ایستادن نزنیم و دست از پیشروی کشور بکشیم اون موقع آنها دست از دشمنی برمی دارند.

وی بیان داشت: یک راه دیگر که غربیان دست از دشمنی با ما بردارند این است که اینقدر در عرصه سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی و نظامی پیشرفت کنیم که انها مایوس بشوند از دشمنی با ما انموقع دست از دشمنی برمی دارند .

حجت الاسلام مختاری مهمترین وظیفه امروز مارا  شناخت دشمن دانست و افزود:  مهمترین اهداف ایستادگی در مقابل دشمن است دشمن تراز اول کشور و ملت ما امریکا انگلیس و اسرائیل است اگر تنبلی کنیم و اهل سختی کشیدن و جهاد مبارزه نباشیم دشمن را اشتباه بگیریم و یک برادر را دشمن فرض بکنیم ان وقت است که دشمن جلو می آید و بر کشور تسلت پیدا می کند.

مختاری، دشمنی امریکا دمکرات و غیر دمکرات نمی شناسد و همه انها از یک قماش هستند همین وزیر امور خارجه دولت فعلی امریکا به دولت اینده آمریکا می گوید تا می توانید به ایران سخت بگیرد و تحریم ها را حفظ کنید زیرا با سختگیری می توانید از ایران امتیاز بگیرد، دشمنی در تمام وجود اینها نهادینه شده است .

امام جمعه حاجی آباد گفت: تمام پیشرفت های  اقتصادی این کشور و نظام بخاطر معرفت به خدا است چقدر شبهه در این فضای مجازی و ماهواره ها ایجاد می کنند،می خواهد ایمان را از جوانان ما بگیرند سرعت رشد علمی ما نباید کند شود اقتصاد مقاوم و حفظ عزت ملی راه نجات کشور از بحران ها است.

مختاری با اشاره به رحلت ایت الله هاشمی رفسنجانی آن یار دیرین امام راحل و ان مبارز که سالهای طولانی از سال ۳۷ به بعد اهل مبارزه و مجاهده بود ،در دوران پس از انقلاب و ان دوران طلایی که دور بر امام خلوت بود ایشان در کنار امام بودند  از نسل اول مبارزین و مجاهدین انقلاب اسلامی ایران بودند بعد از انقلاب هم ایشان مسئولیتهای متعددی را داشتند و مقام معظم رهبری هم با ان پیام زیبا و خواندن نماز بر پیکر ایشان و صدا و سیما هم تمام قد پای رحلت ایشان ایستادند و از ایشات تجلیل کردند .

حجت الاسلام مختاری با اشاره به نکاتی که در پیام مقام معظم رهبری در خصوص رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزودند: مقام معظم رهبری فرمودند ما اختلاف نظرها و تفاوتهایی هم داشته ایم  ازهمان زمان ریاست جمهوری اقای هاشمی که شروع شد شعار دولت هاشمی عدالت و توسعه بود که نکته مقابل ان عدالت به همراه توسعه بود در بحث استفاده از منابع نفتی که مقام معظم رهبری می فرمودند وابستگی ها باید کم بشود ولی دولت وقت نگاه دیگه ای داشت تا اوج این اختلاف نظرها را شما در فتنه ۸۸ دیدیم که اتفاقاتی قبل و بعد از فتنه رخ می دهد اما دوعامل اقای هاشمی را در مسیر انقلاب حفظ کرد همان صمیمیت و محبتی که ایشان به حضرت اقا داشتند دوم علاقه و دلبستگی ایشان به نظام و انقلاب و حفظ نظام و اجازه نداد خناسان از این فرصت بخواهند استفاده کنند و همین خناسان از تشیع و جنازه ایشان می خواستند همین بهره برداری ها نیز بکنند .

وی در بخش دوم سخنان خود به صحبت‌های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و اظهار داشت: تشییع پیکر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با این عظمت نشان‌دهنده وحدت ملی بود و این قابل تردید نیست که آحاد مردم برای تشییع پیکر او آمده بودند.

وی بر همین اساس افزود: حالا که واقعیت این است ما باید این وحدت را حفظ و به آن توجه و به خناسان نگاه نکنیم؛ بدون شک در داخل کشور کسانی هستند که دشمنان انقلاب‌اند و در بیرون از کشور ما نیز دورتادور دشمنان قرار دارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60028

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.