امام جمعه بخش احمدی گفت: بخش احمدی با دارا بودن منابع طبیعی از جمله دامداری ،کشاورزی، معادن غنی باید یکی از مناطق پیشرفته باشد و چهره محرومیت از منطقه زدوده شود. به گزارش پیارم، امام جمعه بخش احمدی درخطبه های نماز جمعه مردم را به رعایت تقوای الهی ودین باوری ایمان راسخ دعوت توصیه کرد. ...

امام جمعه بخش احمدی گفت: بخش احمدی با دارا بودن منابع طبیعی از جمله دامداری ،کشاورزی، معادن غنی باید یکی از مناطق پیشرفته باشد و چهره محرومیت از منطقه زدوده شود.

به گزارش پیارم، امام جمعه بخش احمدی درخطبه های نماز جمعه مردم را به رعایت تقوای الهی ودین باوری ایمان راسخ دعوت توصیه کرد.

 حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید یوسف منصوری بیان کرد : جا دارد از دفتر مقام معظم رهبری ،ستاد نماز جمعه کشور ،استان وشهرستان به لحاظ برقراری نماز جمعه در شهراحمدی تقدیر کرد.

منصوری گفت بخش احمدی باتوجه به دو پتانسیل اساسی ومهم یعنی نیروی انسانی خوب و منابع طبیعی خدادی هنوز محروم می باشد.

 وی از احاد مردم و مسئولین خواستند با وحدت و اتحاد پیگیر مسائل و مشکلات و رفع آن باشند.

منصوری با اشاره به جنایات تروریسم و داعش تصریح کردند: آنهایی که داعش را بوجود آوردند خواهان گفتگو و سازش با این جنایتکاران بودند که درمقابل جبهه مقابل که خواهان مقاومت و پیروزی و حفظ ارزشهای الهی بودند با داعش جنگیدند و توانستند در عراق موصل و درسوریه حلب را آزاد کنند اگر نیروهای مقاومت نبودند باید امروز داعش در کربلا و دمشق مشاهده می کردیم.

 وی همچنین از مردم و مسئولین منطقه خواستند با وحدت و همدلی و اتحاد در منطقه تلاش نمایند و نهاد ولی فقیه هم پشت سرآنها خواهد بود بخش احمدی بادارا بودن منابع طبیعی از جمله دامداری ،کشاورزی، معادن غنی باید یکی از مناطق پیشرفته باشد و چهره محرومیت از منطقه زدوده شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60278

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.