به  گزارش  پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی اباد در خطبه های نماز جمعه  ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای ما عزت، استقلال، داشتن حکومت و حاکم صالح، وحدت صفوف و استقناع نعمت‌هایی هستند که از آن بالاتر وجود ندارد و همه اینها از برکت انقلاب است. مختاری افزود: ...

به  گزارش  پیارم، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی اباد در خطبه های نماز جمعه  ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران برای ما عزت، استقلال، داشتن حکومت و حاکم صالح، وحدت صفوف و استقناع نعمت‌هایی هستند که از آن بالاتر وجود ندارد و همه اینها از برکت انقلاب است.

مختاری افزود: رهبری فرمودند که مردم را باید بشناسیم،‌مردم همین‌هایی هستند که ۲۲ بهمن را خلق کردند و هشت سال دفاع مقدس در برابر قدرت‌های شرق و غرب تمام قد ایستادند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: انقلاب اسلامی ما هزاران نعمت، برکت و نور با نفس رهبری و با جوشش نور از خون شهیدان این مملکت نصیب کرد.

مختاری بیان داشت: ملت بصیر، آگاه، و فهیم ایران اسلامی با توجه به شناخت عمیقی که از برکات انقلاب اسلامی دارند و با نگاه به شرایط منطقه ای و جهانی بار دیگر به ندای نائب امام زمان لبیک خواهند گفت و ۲۲ بهمن تماشایی و کم نظیری را خلق خواهند کرد.

حجت الاسلام مختاری افزود: همان طور که رهبر عزیز فرمودند این مردم بصیر بین مشکلات و آنچه که امروز وظیفه ملی خود می دانند تفکیک قائل هستند و به پای انقلاب و نظام جانانه می ایستند و مسئولین هم بدانند گلایه مردم فساد و تبعیض است .

وی تاکید کرد: رفع مشکلات برای همه باشد قابل تحمل است ولی تبعیض نه اگر قرار است دست دزد گوسفندان قطع بشود باید در مقابل چشم مردم گردن کسی که هزاران میلیارد اختلاس کرده است قطع بشود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67107

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.