نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمنان بدانند اگر بخواهند این ملت را بیارمایند با همراهی ملت های مسلمان تمام دنیا را برای آمریکا جهنم خواهیم کرد و در روز نخست جنگ درسی به دشمنان خواهیم داد که هرگز فراموش نکنند. به گزارش پیارم  به نقل از  آرمان کرمان، مراسم بزرگداشت شهید حاج حسین بادپا عصردیروز ...

ملت ایران در روز نخست جنگ با آمریکا حماسه ای خواهد آفرید که دشمن هرگز فراموش نکند

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمنان بدانند اگر بخواهند این ملت را بیارمایند با همراهی ملت های مسلمان تمام دنیا را برای آمریکا جهنم خواهیم کرد و در روز نخست جنگ درسی به دشمنان خواهیم داد که هرگز فراموش نکنند.

به گزارش پیارم  به نقل از  آرمان کرمان، مراسم بزرگداشت شهید حاج حسین بادپا عصردیروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی شیرازی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از جنگ احد خانواده شهیدان نگران وضعیت شهدای خود پس از مرگ، بودند. شهدا نیز در بهشت از خدا درخواست کردند که خانواده های آنان را آرام کند و وضعیت شهیدان را برای آنان روشن کند که خداوند نیز آیه وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتًا بَل اَحیآءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقون را نازل کرد.

وی ادامه داد: وضعیت شهیدان را امام با این جمله توصیف کردند که شهید با قهقهه مستانه به وجه الهی نظر می کند، و اهل نظر معنای این جمله را درک می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد: شهید بر زندگی ما احاطه دارد و اگر رزق و روزی شهیدان نبود امروز اثری از انقلاب اسلامی و تقویت جبهه مقاومت نبود.

وی تشریح کرد: از ظهور انقلاب اسلامی ، دشمنی با خط اولیای الهی و شهیدان آغاز شد و دشمن تمام ابزار های خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی به میدان آورد.

شیرازی تاکید کرد: ولی با همه این دشمنی ها ، جمهوری اسلامی عظمت یافته است و این نشان از حیات شهدا دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز اگر می بینم همان روحیه شهادت طلبی اول انقلاب همچنان در جامعه ایران و حتی سایر کشورهای اسلامی وجود دارد ، نشانه روزی و رزق شهدا است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه عشق شهید بادپا پس از شهادت شهید جمالی زاده افزایش یافته بود ، اظهار داشت: زمانی که شهید بادپا مجروح شده بود در بیمارستان به دیدارش رفت و او می گفت: نمی دانید که این تیری که خوردم چقدر شیرین بود.

وی با اعلام اینکه شهید بادپا می دانست که در این راه قدرت تقسیم نمی کنند، بیان داشت: وی می گفت آنقدر این مسیر را ادامه می دهم تا شهید شوم.

شیرازی ابراز داشت: شهید بادپا بارها کنار قبر شهید میرحسینی می نشست تا مزد شهادت را بگیرد و در کنار قبر حضرت زینب نیز آرزوی شهادت را طلب می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهادت مقام بلندی دارد که امیرالمومنان برای آن لحظه شماری می کرد، گفت: وقتی خانواده ها مقام شهیدان را می بینند راضی می شوند که عزیزانشان در راه ولایت کشته و حتی تکه تکه شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس خاطر نشان کرد: این روحیه همان روحیه سیدالشهدا علیه السلام است که در لحظات آخر می گفت خدایا راضی ام به رضای تو و همان روحیه حضرت زینب سلام الله علیها است که با همه مصیبت ها می فرمود چیزی جز زیبایی ندیدم چون خدا راضی است.

وی با اشاره به مراسم شهید کجباف در اهواز گفت: همسر شهید که پیکر شهیدشان همچون شهید بادپا پیدا نشده است، در این مراسم اعلام کرد که خانواده شهید راضی نیستند حتی یک ریال برای تحویل جنازه همسرش به دشمنان اسلام داده شود و یا معاوضه ای صورت بگیرد.

شیرازی ادامه داد: همسر شهید حتی اعلام کرد که راضی نیست که یک عملیات صورت بگیرد تا جنازه شهید برگردد ولی آماده ام که سلاح به دست بگیرم و برای مقابله با تکفیری ها بروم.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری اعلام کرد: دشمنان اسلام و راه شهدا به خصوص سرکرده آنان آمریکا بدانند که ملت ایران با همین روحیه ایستاده است و تصور نکنند که می توانند این ملت را خاموش کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند اگر بخواهند این ملت را بیارمایند با همراهی ملت های مسلمان تمام دنیا را برای آمریکا جهنم خواهیم کرد و در روز نخست جنگ درسی به دشمنان خواهیم داد که هرگز فراموش نکنند.

لازم به ذکر است، شهید حسین بادپا از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس استان کرمان در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف ظهر آخرین روز از اولین ماه سال ۹۴ طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=36699

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.