فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همه پیشرفت‌های اثرگذار اجتماعی در کشور و جهان برگرفته از حرکت فرهنگی بسیج است و این نیروی بسیجی است که در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها مشارکت فعال دارد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی امشب در مراسم تجلیل از فرماندهان و دبیران ...

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: همه پیشرفت‌های اثرگذار اجتماعی در کشور و جهان برگرفته از حرکت فرهنگی بسیج است و این نیروی بسیجی است که در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها مشارکت فعال دارد.

 خبرگزاری فارس: پیشرفت‌های اثرگذار اجتماعی برگرفته از حرکت فرهنگی بسیج است/ ملت ایران با مقاومت خود به ملتی الهام‌بخش در سراسر دنیا تبدیل شده است

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار رضا ترابی امشب در مراسم تجلیل از فرماندهان و دبیران کارگروه‌های طرح تحول محلات قرارگاه کربلا حوزه شهید منظری بندرعباس اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲۲ بهمن امسال از زوایای مختلفی با راهپیمایی هرساله تفاوت داشت و مهمتر اینکه حضور مردم برای پاسخ دادن به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران و اسلام بود و شکوه و عظمت حضور مردم مثال‌زدنی بود که باید به وجود این‌گونه مردم افتخار کرد.

وی افزود: تجربه تاریخی نشان داده است هر ملتی که در برابر استکبار کوتاه بیاید، زبون و خار خواهد شد اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود به ملتی الهام‌بخش در جهان اسلام و سراسر دنیا تبدیل شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان داشت: همه پیشرفت‌های اثرگذار اجتماعی در کشور و جهان برگرفته از حرکت فرهنگی بسیج است و این نیروی بسیجی است که در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها مشارکت فعال دارد.

سردار ترابی ادامه داد: در نیمه دوم سال گذشته اتفاق جدیدی در ۶ محله شاخص حوزه فعالیت شهید منظری بندرعباس اتفاق افتاد که این حرکت نو با توان و پشتکار ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پایگاه‌های بسیج محلات رقم خورد.

وی با بیان اینکه آگاهی‌بخشی به خانواده‌ها در اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اهمیت فراوانی دارد، گفت: در جلسه‌ای که با سردار جعفری داشتم در خصوص طرح تحول محلات گزارشی را ارائه نمودم که تاکنون این طرح نتایج خوبی را در ۶ محله شاخص در بندرعباس داشته است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمامی زحمات و تلاش‌های فرماندهان کارگروه‌ها و ائمه جماعات که از آنها تقدیر و تشکر می‌شود، به لحاظ جایگاهی خیلی فاصله داریم که امیدواریم این طرح به‌عنوان الگو در کشور پیاده‌سازی شود.

ترابی بیان داشت: هر کار جدیدی معایب و نواقصی خواهد داشت و برای سال آینده باید از تجربیات امسال بهره لازم را ببریم.

وی اظهار کرد: یکی از اهداف عالیه نظام، ساختن شهرهایی بر پایه سبک اسلامی است که رنگ و بوی چهره اسلامی داشته باشد و این موضوع مهم آرزوی همه ماست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان اضافه کرد: امیدواریم خداوند متعال عنایت فرماید که وظایفمان را خوب و به نحوه شایسته بشناسیم و ادا کنیم تا بخشی از دین خود را به همین مردمی که در ۲۲ بهمن ۹۵ حماسه‌ای دیگر خلق کردند ادا کرده باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61013

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.