معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس گفت: کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به‌دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است چراکه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی بایستی به دنبال حل مشکلات کارگران باشند. به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس  علی نیکویی در جلسه کمیسیون کارگری اظهار داشت: کارگران به‌عنوان تولیدکنندگان ...

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس گفت: کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به‌دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است چراکه مسؤولان دستگاه‌های اجرایی بایستی به دنبال حل مشکلات کارگران باشند.

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس  علی نیکویی در جلسه کمیسیون کارگری اظهار داشت: کارگران به‌عنوان تولیدکنندگان واقعی در عرصه اقتصادی نقش کلیدی در روند توسعه و پیشرفت کشور دارند و حل مشکلات آنها از دغدغه‌های اصلی این کمیسیون است.

وی افزود: رفع دغدغه کارگران و مسائل و مشکلات محیط‌های کارگری در دستور کار این کمیسیون قرار گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس با بیان اینکه اشتغال‌زایی از اولویت برنامه‌های دولت به‌شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: کمیسیون کارگری با رویکرد حل معضلات محیط‌های کارگری به‌دنبال حفظ ثبات و تعادل در زمینه اشتغال است.

نیکویی کارگران را اقشار بسیار شریف و زحمتکش جامعه دانست و اظهار کرد: حل مشکلات کارگران و جامعه کارگری از دغدغه‌های مسؤولان است و ضروری است در جهت حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش مضاعف شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین کردند، ادامه داد: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی با نگاه دلسوزانه‌ای که دارند مسائل و مشکلات را برطرف نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بندرعباس در پایان از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست که با برنامه‌ریزی و مدیریت منسجم نسبت به حل مشکلات جامعه کارگری تلاش نمایند و ترتیبی اتخاذ شود تا نسبت به پرداخت مطالبات و حقوق کارگران در مجموعه خود اقدام نمایند و با مدیران صنایع غرب استان تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56441

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.