حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از سرمایه گذاران در راستای استفاده از ظرفیتها و پتانسیلهای داخلی در جهت تولید و ایجاد اشتغال حمایت می کنیم. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گفت: با فرصتی که در شهرستان در حوزه معادن وجود دارد باید با همکاری آنها را فعال کنیم

جهانگیری با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی شهرستان عنوان کرد: در حوزه کشاورزی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و زمینه اشتغال در این حوزه فراهم شده است.

رییس کارگروه رفع موانع تولید شهرستان با بیان اینکه معادن اولویت بعدی شهرستان بعد از کشاورزی در ایجاد اشتغال است تاکید کرد: باید معادن را در راستای ایجاد اشتغال و کسب درآمد فعال کرد تا از بروز آسیبهای اجتماعی جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: معادنی که در مقطعی از زمان ثبت اما به دلایلی به بهره برداری نرسیدند باید تمدید شوند در غیراینصورت واگذار می شوند.

فرماندار حاجی آباد تاکید کرد: اداره صنعت و معدن راهکار عملی برای حل مشکلات معدن داران ارائه دهد.

جهانگیری با اشاره به وجود تنش های اجتماعی در حوزه معادن گفت: با دعوت از شوراهای اسلامی، دهیاران و معتمدین ،مردم به این نتیجه رسیده اند که معادن باید فعال شوند و ما نیز در این راستا از سرمایه گذاران حمایت می کنیم .

وی در پایان افزود: باید از فرصتها و پتانسیل های داخلی برای تولید و ایجاد اشتغال بهره گرفت ، تعداد  ۵۰ معدن ثبت شده در شهرستان وجود دارد که اگر فعال شوند زمینه اشتغال خوبی را فراهم می کنند.

صادقی رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان در این نشست گفت: در حاجی آباد تعداد ۳۵ پروانه در حوزه معادن وجود دارد

وی با بیان اینکه ۱۵ معدن فعال در شهرستان وجود دارد افزود: ۱۰ تا پروانه بهره برداری صادر که تاریخ آنها منقضی شده است .

صادقی عنوان کرد: تعداد ۱۴ پروانه اکتشاف صادر که تعداد ۴ پروانه تاریخ آنها منقضی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69827

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.