امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: مشکل اشتغال و تولید یکی از مشکلات عمده امروز مردم است که مسئولین باید برای این مسئله برنامه ریزی داشته باشند به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پور شور جوانان در مراسم ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: مشکل اشتغال و تولید یکی از مشکلات عمده امروز مردم است که مسئولین باید برای این مسئله برنامه ریزی داشته باشند
به گزارش پیارم حاجی آباد،حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حضور پور شور جوانان در مراسم اعتکاف اظهار کرد: اعتکاف یک سنت حسنه است و امسال حضور جوانان در این مراسم چشمگیر بود.
حجت الاسلام مختاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز سعادت و پیشرفت کشور در گروه مسئولین است و مسئولی که بر سر کارمی آید می تواند کشور را به موفقیت و یا به سمت بدبختی بکشاند و مردم را به سمت خوشبتی هدایت کند این که یک مسئول بگوید ما مسئول بهش و جهنم مردم نیستیم یک جمله کاملا اشتباه است.
وی بیان داشت: فردی که با رای مردم به سر کار می آید باید احساس مسئولیت داشته باشد و مشکلات مردم و کشور را در اولویت قرار بدهد و اکنون مشکل اشتغال و تولید یکی از مشکلات عمده امروز مردم است که مسئولین باید برای این مسئله برنامه ریزی داشته باشند هر گاه در کشور مشکل وجود داشت اگر مسئولین با تمام وجود پای کار آمدند ان مشکل حل شد ولی هرگاه مسئولین برای حل مشکل به دستورالعمل و بنر اکتفا کردند و شعار دادند این مسئله حل نشد.
امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی کشور و مردم حل شود باید تولید ملی در کشور راه بیافتد و اگر تولید راه افتاد اشتغال به وجود می آید و دومین مسئله مبارزه با کلای قاچاق است که باید جلوی قاچاق سازمان یافته را گرفت.
حجت الاسلام مختاری اظهار کرد:قاچاق سازمان یافته و مافیای است که بعضی از این گردن کلفتها پشت ان قرار دارند و کانتینر و کانتینر وارد کشور می شود که این قاچاق به اقتصاد کشور ضربه سنگینی وارد کرده است.
وی افزود:وظیفه مردم در زمینه اقتصادی استفاده از کالای داخلی و تحریم کالای خارجی می باشد مردم باید کالایی که مشابهداخلی دارد نخرند تا چرخ کارخانه های داخلی بچرخد.
حجت الاسلام مختاری بیان کرد: شعار دشمن امروز نمی شود و نمی توانیم است می خواهند شعار نمی توانیم را در جامعه ما القاء کنند اما واقعیت جامعه ما چیز دیگری است ما زمانی که انقلاب کردیم خیلی از افراد می گفتند نمی شود انقلاب ما ادامه پیدا کند ولی مردم ما خواستند و انقلاب تا کنون جاری و ساری است و جنگ جهانی بر علیه کشور ما به راه انداختند و ما با دست خالی پیروز شدیم و امروز هم اگر بخواهیم می توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.
مختاری ادامه داد: مسئولانی که از مردم رای گرفتن باید مشکلات آنها را حل کنند و اگر مسئولی می داند که توانایی حل مشکلات را ندارد باید برود کنار و تمام همت دشمن امروز تهی کردن کشور از درون است و بیکاری جوانان کشور یعنی تهی شدن کشور از درون است.
مختاری بیان داشت: اگر مشکلات جامعه ما حل نشود جوانان ما نسبت به نظام و مسئولین بدبین می شوند مسئولین زمینه این بدبینی را فراهم نکنند هر مسئولی که توان حل مشکلات را ندارد به مردم وعده دروغ ندهدو مردم ما هشیار و آگاه هستند.
در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه گفت: آمریکا با حمله ددمنشانه، خلاف عرف و قوانین بین‌المللی به سوریه، هم دروغ‌گویی خودش را در عمل به جهانیان نشان داد و هم خوی تجاوز و درندگی خودش را به منصه ظهور رساند.
وی افزود: حمله یک طرفه به یک کشور مستقل بدون هیچ مجوز بین‌المللی نشانه این است که باید آنان را خلع سلاح کرد، آنان قانون نمی‌شناسند و دینی ندارند و به خدا باور ندارند، ما حمله آمریکا به سوریه را هم محکوم می‌کنیم و هم اعلام می‌کنیم مقاومت زاییده انقلاب اسلامی ماست اگر بنا بود با این تشرها عقب‌نشینی کند، تاکنون از بین رفته بود، ایران با این حمله‌ها اعلام می‌کند که جمهوری اسلامی ایران اهل حمله و تجاوز به هیچ کشوری نبوده و نیست ولی اگر یک وحشی و درنده‌ای قصد هجوم به این کشور را داشته باشد با ایمانی که بالاترین اقتدار ماست و با امکاناتی که امروز در اختیار داریم، پاسخ آنان را می‌دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61827

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.