خطیب نماز جمعه حاجی آباد گفت:اگر روحیه جهادی،مدیریت جهادی، تلاش مجاهدانه با برنامه ریزی اصلاح گرانه و تقویت شفافیت و روحیه خدمتگزاری در مدیران و سیاستگذاران تقویت شود مشکلات کشور حل می شود. ...

به گزارش پیارم، حجت الاسلام شریفی امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت زینب(س) اظهار کرد: اینکه در جمهوری اسلامی روز پرستار را با ولادت حضرت زینب (س) برابر قرار داده اند معنای بزرگی دارد این هشدار به زنان ماست که نقش خودتان را پیدا کنید عظمت زن بودن را در آمیختن حُجْب و حیا و عفاف زنانه با عزت مؤمنانه درک کنید .
حجت الاسلام شریفی افزود:غرب مست وحشی این دروغ را به عنوان تجلیل از زن القا کرده است که :بروز شخصیت زن به کنار گذاشتن عفاف و حجاب و جلوه گری برای مردان است. این تجلیل زن نیست تحقیر زن است .

وی در ادامه به مذاکرات یاد آور شد: ایده توافق موقت ایده ای طراحی شده از سوی آمریکا با اهداف مشخصی بوده که نمی‌تواند اهداف ایران از مذاکرات جاری را تأمین کند. توافق موقت علاوه بر این که فقط باعث تخفیف های تحریمی (و نه لغو آن) می شود، جامعیت نداشته و رفع همه تحریم ها را در بر نمی گیرد .
امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: رویکرد ایران در این مذاکرات باید مذاکره برای یک توافق مستمر بر سر رفع یکپارچه تحریم ها به همراه تضمین های لازم و راستی آزمایی از اقدامات انجام شده باشد.
حجت الاسلام شریفی بیان داشت: واقعیت این است که مسأله تحریم را در کاهش رشد اقتصاد کشور نمی توان نادیده گرفت اما گره زدن نجات اقتصاد به مذاکرات یک جنگ روانی و ادراکی برای ملتهب کردن جامعه است .
وی افزود: کارشناسان معتقدند تحریم ها نهایتاً ۲۰درصد در وضعیت اقتصادی ایران تأثیر دارد بنابراین فرهنگ سازی برای کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر صحیح در مدیران و مسئولان دوم اصلاح ساختارهای معیوب اقتصادی مانند مالیات و تدوین قانون برای اصلاح فضای کسب و کار و سوم فروش اموال مازاد دستگاه ها و شرکت های دولتی از جمله راهکارهایی است که می تواند اوضاع کشور را بهبود ببخشد.
شریفی ادامه داد:ایجاد شفافیت اقتصادی در میزان حقوق و مزایای دولتی ، اصلاح نظام بودجه ، برخورد قاطع با قاچاق کالا ، واصلاح نظام بانکی و بازار سرمایه و تنظیم و اصلاح نظام توزیع کالاهای اساسی، بخش مهمی از مشکلاتی است که ربطی به تحریم ها ندارد و می توان با برنامه ریزی حل کرد.
امام جمعه حاجی آباد در پایان تصریح کرد: اگر روحیه جهادی،مدیریت جهادی، تلاش مجاهدانه با برنامه ریزی اصلاح گرانه و تقویت شفافیت و روحیه خدمتگزاری در مدیران و سیاستگذاران تقویت شود و اگر شلاق عدالت بر سر زیاده خواهان بدون ملاحظه و با رعایت عدالت باشد حتی در صورت تداوم تحریم ها می توان با عزت و کرامت ایستادگی کرد و شرافتمندانه زندگی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=73117

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.