رئیس شورای شهرستان حاجی آباد گفت: با توجه به مشکلات مسکن های مهر شهرستان که از سالیان گذشته برجای مانده و در این رابطه سواستفاده های کلانی انجام گرفته است هم اکنون در دستور کار شورای شهرستان قرار گرفت. ...

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، ابراهیم دره شیری رئیس شورای شهر حاجی آباد در جلسه شورای شهر حاجی آباد اظهار کرد: با توجه به مجموعه اقدامات انجام گرفته در زمینه شناسایی مشکلات و افراد ذی حق در این زمینه علاوه بر تشکیل پرونده های قضایی و پیگیری های لازم از سوی دستگاه های نظارتی ادامه فعالیت این مسکن در دستور کار قرار گرفت.
دره شیری بیان داشت:به همین منظور جلسه شورای شهر با رئیس و اعضای شورا و با حضور رئیس اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شهردار، کارشناس اداره بنیاد مسکن برگزار شد.
دره شیری یادآور شد: در این جلسه مشکلات مسکن های مهر و تخلفات تعاونی ها که بدون گرفتن پایان کار قسط آخر تحصیلات را دریافت کرده و ساختمان ها را نیمه کاره در اختیار مردم قرار داده اند مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس شورای شهرستان حاجی آباد افزود: یکی از مشکل دار ترین مجتمع های مسکن مهر مربوط به شبکه بهداشت می باشد که در حال حاضر پرونده قضایی برای پیمان کار تشکیل داده شده است ولی با وجود عوض شدن هیئت مدیره جدید ولی هیچ گونه تغیری در جهت رفع مشکلات این مجتمع ایجاد نشده و ساکنان این مجتمع مشکلات زیادی را تحمل می کنند.
دره شیری اظهار کرد: اگرچه این پروژه مشکلات آن مربوط به گذشته است و افرادی با سو استفاده اقدام به ایجاد مشکلاتی برای مردم کرده اند اما تلاش خواهیم کرد تا مشکلات موجود برطرف شود.
وی افزود: بخش مهمی از مشکلات مربوط به پیگیری های قضایی است که افرادی که از آنان حقی ضایع شده است باید از طریق مراجع قضایی و پیگیری ها در این زمینه به حق خود دست یابند.
رئیس شورای شهر حاجی آباد گفت: کلیه مسکن های مهر در حاجی آباد از مسکن مهر کارگران ، مسکن مهر محلات، مسکن های شبکه بهداشت، فرهنگیان ، مسکن های مهر اداره برق همگی دارای مشکلاتی هستند از جمله مشکلات آنها اسم شخص پیمانکار بر روی ساختمان ها گذاشته شده است که این مناسب نیست و از دیگر مشکلات پیمانکار بدون کامل کردن مسکن ها و گرفتن پایان کار قسط آخر وام را دریافت و مسکن ها را تحویل داده است، نبود هئیت مدیره برای مجتمع ها برای رسیدن به مشکلات این مسکن ها می باشد.
دره شیری افزو.د: متاسفانه مسکن های مهر در شهرستان مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد کرده اند که ددر این مجتمع ها مدریر مجتمع وجود ندارد و بحث نظافت و دپوی زباله ها در مجتمع و ساکنان برای گرفتن گاز تلفن با مشکل مواجع هستند.
وی همچنین ضمن تشکر از پیگیری های دستگاه های نظارتی و قضایی خواستار تسریع در روند رسیدگی به شکایات مردم و احقاق حقوق آنان شد.
بر اساس این گزارش مسکن های مهر در حاجی آباد بدون هیچ گونه نظارتی ساخته شده اند و هیچ کدام از دستگاههای اجرایی هم زیر بار این مسئله نمی رود و همه تقصیر را گردن دیگری می گذارند و این وسط مردم ضرر می کنند و مردم به امید خانه دار شدن اقدام به خرید این مسکن ها کردند ولی متاسفانه این مسکن ها نتنها دردی از مردم درمان نکرد بلکه به مشکلات آنها نیز افزود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67693

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.