مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی با حضور قاریان و حافظان قرآنی برادران و خواهران بسیجی شهرستان حاجی آباد در مسجد النبی این شهرستان برگزار شد. ...

به گزارش پیارم ؛سروان محمد میرزاده فرمانده ناحیه حاجی آباد در مراسم افتتاحیه این مسابقات قرانی، قرآن به عنوان حلال مشکلات روز مره جامعه معرفی کرد و اظهار کرد:تمام مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد همش بخاطر فاصله گرفتن از کلام قرآن است اگر ما بتوانیم جوانان و نوجوانان را به سمت قرآن سوق بدهیم بخش زیادی از مشکلات جامعه ما حل خواهد شد.

 

فرمانده ناحیه حاجی آباد هدف از برگزاری این مسابقات را ارتقا جایگاه قرآن در شهرستان عنوان کرد و افزود: بسیج هر جا که احساس کند جایی کم کاری صورت گرفته و نیاز به حضورش احساس می شود آنجا حضور پیدا می کند.

 

محمد میرزاده افزود: این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌های قرائت، حفظ عمومی، مفاهیم و حفظ با حضور قاریان و حافظان قرآنی برادران و خواهران بسیجی شهرستان حاجی آباد اجرا شده است.

 

لطف اله بهرامی مسئول تعلیم و تربیت ناحیه حاجی آباد  با بیان اینکه مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی با هدف معرفی استعدادهای قرآنی شهرستان برگزار شد افزود: در این مسابقه بزرگ قرآنی ۶۸ بسیجی حضور داشتند که ۲۷ برادر و ۳۳ نفر از شرکت کننده گان خواهر بودند.

 

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه حاجی آباد عنوان کرد: این مسابقات در دو سطح رده بزرگ سال و نوجوان برگزار شد که در رشته قرائت ،ترتیل، حفظ با هم به رقابت پرداختند.

وی خاطرنشان کرد:در واقع این رقابت‌هایی که معمولا در مسابقات وجود دارد به رفاقت و همدلی و تعامل تبدیل می‌شود و این به عنوان الگو و نمونه‌ای برای سایر دستگاه‌ها و نهادها است تا از آسیب‌های مختلف در مسابقات جلوگیری شود.

و در پایان به نفرات برتر(اول تا سوم) هدایایی اهدا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69289

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.