امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: برای کشور ما بدترین چیز این است که مسئولین کشور ما از تشر دشمن بترسند و ترسیدن از دشمن در را به روی دشمن باز می کنند اگر از دشمن ترسیدید جلو می آید، اگر مسئولی از دشمن بترسد لیاقت حکومت بر این کشور را نخواهد داشت. به گزارش ...

امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: برای کشور ما بدترین چیز این است که مسئولین کشور ما از تشر دشمن بترسند و ترسیدن از دشمن در را به روی دشمن باز می کنند اگر از دشمن ترسیدید جلو می آید، اگر مسئولی از دشمن بترسد لیاقت حکومت بر این کشور را نخواهد داشت.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای دشمن را مایوس خواهند کرد و نامزدهای محترم هم به مردم قول بدهند برای پیشرفت کشور و باز کردن گره ها نگاهشون به خارج از مرزها باشد هر کس که از صندوق رای بیرون آمد نباید نگاهشون به خارج از کشور باشد.

مختاری افزود: ما تجربه تکیه کردن به خارج از کشور را داشتیم و هیچ فایده ای برای ما ندارد سه چهار سال توفق و حرکت بسیار کند به دلیل نگاه به خارج از مرزها آن هم  نگاه به دست دشمنان انقلاب و مردم و امروز نامزدها باید متعهد بشوند به مردم که رای مردم متوجه ان شخص شد بعد از انتخابات نگاهش به خارج از مرزها نباشد.

وی بیان داشت: عده ای بر این باورند که تعامل با دنیا تمام مشکلات را حل می کند ولی کسی مدعی این نیست که با دنیا تعامل نداشته باشیم از ابتدای انقلاب که نگاه کنید ما تعامل با دنیا داشتیم ما فقط رژیم صیهونیسمی و امریکا  را قبول نداریم و انها دشمن ملت ما هستند اما هرکسی که در در دوستی و تعامل وارد شده است همه مسئولین کشور ما هم از در تعامل وارد شده اند.

مختاری تاکید کرد: مسئولین نباید چشم را به روی ظرفیت های درونی ببندند و نگاهشان به خارج از کشور و به دست بیگانگان باشد که هیچ سودی هم تا کنون برای کشور ما نداشته باشد .

امام جمعه حاجی اباد در ادامه با اشاره به روز پاسدار افزود: روز پاسدار و روز جانباز هم پیش روی ما است امروز مردم بر این باور هستند که انقلاب اسلامی ما با دستان همین پاسداران و ارتشیان به پیروزی رسید و همین عزیزان در دفاع مقدس جنگ را اداره کردند و همین پاسداران و بسیجیان بودند که بعد از دوران دفاع مقدس هم در عرصه سازندگی به کمک کشور آمدند.

مختاری اقتدار مثال زدنی کشور در عرصه بین المللی و این امنیت ممتازی که ایران اسلامی دارد را مدیون پاسداران و ارتش هستیم و هیچ گروهی جرات تعرض به کشور را ندارد حتی از بردن اسم ایران را هم دست و پایشان می لرزد.

امام جمعه حاجی آباد افزود: امروز حکام کشورهای استکباری منجمله آمریکا این را فهمیدند که ایران اسلامی قدرت مثال زدنی در دنیا دارد تهدید های امریکا به جک برای بچه های کشور ما تبدیل شده است.

مختاری بیان داشت: برای کشور ما بدترین چیز این است که مسئولین کشور ما از تشر دشمن بترسند و ترسیدن از دشمن در را به روی دشمن باز می کنند اگر از دشمن ترسیدید جلو می آید و امریکا حکم سگ را دارد اگر در مقابل حمله سگ بایستید عقب می رود و این را عقل هم تایید می کند اگر مسئولی از دشمن بترسد لیاقت حکومت بر این کشور را نخواهد داشت.

وی افزود: امورات کشور باید با تدبیر و برنامه ریزی باشد و با شجاعت باید همرا باشد گاهی ترسیدن از دشمن اول بدبختی است.

مختاری تصریح کرد: جنگ امروز دشمن جنگ اقتصادی است نه جنگ نظامی دشمن از این در وارد شده است نمی دانم چرا بعضی از مسئولین حواسشان نیست و خودشان را به حواس پرتی زده اند اگر اقتصاد یک اقتصاد شکوفا نباشد شغل نباشد و بی کاری رواج پیدا بکند این جنگ دیگر جنگ نظامی نیست خود بیکاری و رکود اقتصادی کشور را از پای در می اورد.

مختاری خطاب به نامزدهای انتخاباتی عنوان کرد: همه  نامزدهای انتخاباتی که بر حسب تکلیف در انتخابات نام نویسی کرده اند باید این نکته را مدنظر قرار بدهند که مشکل عمده کشور اقتصادی است و مردم هم پرونده افرادی که نامزد هستند به خوبی مطالعه کنند و امروز لازم است از این رکود دامنگیری که در کشورشیوع پیدا کرده است خارج بشویم. اگر شغل باشد رفاه و آسایش و سرزندگی هست این که گاهی ادرس غلط بدهید با برخی از بازی ها و فیلم ها نه این درست نیست درست این است که جوان ما وقتی غروب برگشت به خانه پول در جیبش باشد و خجالت همسر جوانش را نکشد.

مختاری تاکید کرد: مردم در انتخاب فرد اصلح هم سابقه مدیریتی افراد و وعده های انها را ببینید چقدر به این وعده ها عمل کرده اند و بعد تصمیم بگیرد امروز اولین مطالبه مردم ساماندهی به وضع اقتصاد و دوم مبارزه با فساد اقتصادی که سالهاست رواج داده شده و تحقق عملی در مقابل ان پیدا نشده است مسئولین خودشان باید در مقابل این فساد بایستند نه اینکه توجیه بکنند چطور جوان ما برای پنچ میلیون وام لنگ است زندگی اش ولی اختلاسهای میلیاردی صورت می گیرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62157

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.