امام جمعه حاجی آباد گفت: مسئولین مبادا گرفتار مسائل سیاسی و بازی های سیاسی بشونید که از خدمت به جامعه باز بمانیم اون هم در این برهه زمانی حساس دعوای سیاسی و بجان هم افتادن مسئولین معنا ندارد. به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفت اظهار کرد: ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: مسئولین مبادا گرفتار مسائل سیاسی و بازی های سیاسی بشونید که از خدمت به جامعه باز بمانیم اون هم در این برهه زمانی حساس دعوای سیاسی و بجان هم افتادن مسئولین معنا ندارد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری در خطبه های نماز جمعه این هفت اظهار کرد: کمک به دیگران یک امر بسیار پسندیده است که همه  احاد جامعه و مسئولین باید در دستور کار خود قرار بدهند و از مسئولیتهایمان برای کمک به دیگران استفاده کنیم و فرقی نمی کند که ما به صد نفر چه به هفتاد میلیون نفر  کار انجام می دهیم خدمت به جمعهیت هفتاد میلیونی ایران این کشور که امل الغرای جهان اسلام است خیلی مهم است و  باید مسئولین در مورد این کشور خیلی احساس مسئولیت کنند .

مختاری افزود: توصیه من به مسئولین این است که قدر این فرصت ها را بدانید یک ماه دو ماه شش ماه هرچه مانده قدر دوران  مسئولیت را بدانید مبادا گرفتار مسائل سیاسی و بازی های سیاسی بشوید که از خدمت به جامعه باز بمانیم اون هم در این برهه زمانی حساس که به واسطه مسلمان بودنمان هزاران دشمن داریم و باید در دهن استکبار هم بزنیم دعوای سیاسی و بجان هم افتادن مسئولین معنا ندارد.

حجت الاسلام مختاری خطاب به مسئولین عنوان کرد: شما مسئولین در پایان سال ۹۵ باید به مردم گزارش بدهید که چه خدماتی را ارائه کردید

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در هفته گذشته در جمع دانشجویان عنوان کردند: رشد علمی نباید متوفق بشود بلکه باید با شتاب بیشتری به پیش برود یکی از برکات نظام ما همین رشد علمی است ما قبل از انقلاب چیزی به عنوان علم و صنعت نداشتیم یکی از ارکان هر انقلابی رشد علمی ان است نباید مسئولین از این موضوع غافل شوند،

مختاری افزود: دانشجویان ما باید همراه علم ایمان به خدا را نیز در خود تقویت کنند علم بدون ایمان هیچ ارزشی ندارد اگر نگاه کوتاهی به جهان اطرافمان بیندازیم می بینیم که غربیان با تمام پیشرفت های علمی غرق در مشکلات هستند و همه اینها حاصل بی ایمانی و استفاده درست نکردن از علم و دانش است.

امام جمعه حاجی آباد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) افزود: ما امامزادگان زیادی در کشورمان داریم ولی حضرت معصومه (س) شاخص شدند و اگر کسی به زیارت حضرت معصومه برود بهشت برآن واجب می شود و تمامی تحوالات که در جهان اسلام صورت گرفت از قم حضرت معصومه به وجود امد.

حجت الاسلام مختاری افزود: یکی از دلایلی که جوامع غربی هیچ گاه نتوانستند بر ایران تسلت پیداکنند همان ایمان و اعتقادات دین و باورها مردم بود، انها حمامه از سر روحانیت برداشتند با وجود اینکه روحانیت حلقه وصل دین و جامعه است از دین می ترسیدند که مانع روحانیت شدند.

حجت اسلام مختاری با اشاره به سالروز کشف حجاب رضاخانی افزود: دشمنان حجاب را از سر زنان جامعه برداشتند زیرا حجاب نماد دینداری زن مسلمان است، آنها می دانستند که بی حجابی هزارتا مشکل پشت سرش به وجود می آورد.

وی تصریح کرد: دیروز دشمن با برداشتن حجاب از سرزنان ما ضربه به دین و جامعه مازدند و امروز با تهاجم فرهنگی و ایجاد شبهه در ذهن جوان ما، تهاجم فرهنگی در فیلم های ماهواره ای و این همه شبهه در فضای مجازی خیلی مراقبت لازم دارد و سنگین ترین ضربات را دشمن از طریق دین داری و باور شما جوانان به کشور می زند.

مختاری در پایان افزود: دشمن همچنین فضای مجازی را آکنده از تهمت و دروغ کرده است. از طرفی باید بدانیم دعوای رسانه‌ای مسئولان به مصلحت انقلاب نیست و باعث می‌شود دشمنان در تحلیل‌هایشان اعلام کند این دعواها نشان می‌دهد فساد در ایران سیستماتیک شده است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59869

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.