فرماندار حاجی آباد گفت: مسئولین برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کنند تا مردم با اطمینان کامل در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و مسئولین باید از اموال بیت المال برای جناح و گروه خاصی تبلیغ نکنند. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد ...

فرماندار حاجی آباد گفت: مسئولین برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کنند تا مردم با اطمینان کامل در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و مسئولین باید از اموال بیت المال برای جناح و گروه خاصی تبلیغ نکنند.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در جلسه شورای اداری حاجی آباد ، زمینه سازی بستر حضور مردم در پای صندوق های رای را وظیفه مسئولین دانست و افزود: مسئولین برگزاری انتخابات باید با دقت کافی و هوشیاری کامل از رای مردم محافظت کنند تا مردم با اطمینان کامل در پای صندوق رای حضور پیدا کنند و مسئولین باید از اموال بیت المال برای جناح و گروه خاصی تبلیغ نکنند.

جهانگیری با اشاره به موضوع انتخابات بیان کرد: ان شاا.. در این برهه از تاریخ ایام انتخابات که بسیار تاثیرگذار و مهم است بتوانیم بار دیگر با حضور آحاد مردم و حضور حداکثری بتوانیم انتخابات شایسته ای در ایران اسلامی ودر شهرستان برگزار کنیم.

وی همچنین به انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود : انتخابات امری مهم و سرنوشت ساز است و دو انتخابات مهم که در پیش رو داریم همه آحاد جامعه اعم از مردم و مسوولین وظایف سنگینی برعهده دارند تا با حضور پرشور و حماسی ، قدرت و عظمت ایران اسلامی را به نمایش بگذاریم .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان اظهار داشت : باید همه امکانات و ظرفیتهای شهرستان بکارگیری شود تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم وقانونی و رقابتی و پرشور ۲۹ اردیبهشت باشیم.

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دینی دانست و گفت: آرای مردم تعیین کننده اصلی درهمه چرخش های قدرت در ایران اسلامی است.

 فرماندار با اشاره به اینکه عمل به شعارسال اولویت کاریست به تشریح اقداماتی که در راستای عملی کردن این شعارانجام خواهد شد پرداخت.

جهانگیری به موفقیت های خوب درعرصه مدیریت شهری وموفقیت های حاصل شده درروستاهای شهرستان اشاره وگفت: در حوزه های مختلف امنیتی، سیاسی، عمرانی، آب، برق، آموزش پرورش، بهداشت، هلال احمر، مخابرات، ورزش، حمل ونقل جاده ای و…توفیقات خوبی در سطح شهرستان حاصل شده است.

وی با ابراز رضایت از مدیران شهرستانی افزود: مدیرانی که عملکرد خوبی نداشته باشند جایگاهی در بدنه حاکمیتی نخواهند داشت.

جهانگیری رضایت مردمی را اساس کار دانست وگفت: اگر مردم راضی نباشند چیزی جز خسران حاصل نخواهد شد.

 جهانگیری با اشاره به شعار سال که اقتصاد مقاومتی وتولیدو  اشتغال کار نام گذاری شده است واظهار امیدواری کردند با برنامه ریزی درست واصولی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم

جهانگیری خدمت بی منت به مردم را اهداف عالیه نظام وبرنامه های دولت تدبیر وامید عنوان کردند و خاطر نشان ساختند از تمام توان وظرفیت شهرستان در جهت بهبود معیشت ورفاه واشتغال مردم استفاده خواهیم نمود وامیدواریم که بتوانیم گامی در این راستا برداریم

  فرماندار حاجی اباد گفت.حاجی آباد نیز در این راستا اقداماتی انجام داده است یکی از کارهایی که در سال جدید در زمینه اشتغال انجام شد احداث و

بهره برداری از ۵/۲هکتار گلخانه که زمینه اشتغال ۵۰نفر را فراهم کرده است و احداث کارخانه فراوری معدن سنگ آهن که تمامی کارهای اداری آن به اتمام

رسیده است و امسال کلنگ ان زده خواهد شد که در صورت راه اندازی ۲۰۰نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

وی در ادامه از احداث سیلوی نگهداری گندم در شهرستان  خبرداد و افزود: احداث اولین سیلوی گندم در استان امسال در حاجی آباد راه اندازی می شودذ که این سیلو با اعتبار بالغ بر ۲۰میلیارد تومان ساخته خواهد شد که ده ملیارد آن وام و ده ملیارد باقی مانده آورده خود سرمایه گذار می باشد که این سیلو نیز ۲۰۰نفر اشتغال ایجاد می کند.

ایشان  با اشاره به معدن شهرستان از بهره برداری ۲۸ معدن در شهرستان خبرداد و افزود: در حال حاضر مشکل ۹معدن حل شده و درحال بهره برداری می باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62128

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.