فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: مسئولین ادارات دولتی حق ورود به مسائل تبلیغاتی و انتخاباتی را ندارند. به گزارش پیارم، حاجی آباد،فرماندار شهرستان حاجی آباد در نشست شورای اداری این شهرستان که در محل مسجد جامع بخش احمدی برگزار شد اظهار داشت : با توجه به اینکه بحث انتخابات کلید خورده ،مسئولین ادرات دولتی حق تبلیغ له ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: مسئولین ادارات دولتی حق ورود به مسائل تبلیغاتی و انتخاباتی را ندارند.

به گزارش پیارم، حاجی آباد،فرماندار شهرستان حاجی آباد در نشست شورای اداری این شهرستان که در محل مسجد جامع بخش احمدی برگزار شد اظهار داشت : با توجه به اینکه بحث انتخابات کلید خورده ،مسئولین ادرات دولتی حق تبلیغ له و یا علیه هیچ کدام از کاندیداها ندارند.

مهندس حمید جهانگیری افزود : همه ی ما وظیفه داریم مقدمات حضور حداکثری مردم را در پای صندوق های رای فراهم نموده از ورود به مسائل حاشیه ای پرهیز نمائیم.

مقام عالی دولت ورود به مسائل سیاسی و حزبی را آفت خدمت صادقانه برشمرده و یادآور شد : تا زمانی که به مسائل حاشیه ای سیاسی ورود نکرده ایم در انجام وظایف محوله موفق خواهیم بود .

فرماندار شهرستان حاجی آباد یادآور شد : در انتخابات آتی تعدادشعبه های اخذ رای به چیزی حدود۱۸۰ صندوق افزایش خواهد یافت .

این مقام مسئول عنوان داشت : با توجه به اینکه کار ایاب ذهاب عوامل برگزاری انتخابات برعهده خودروهای اداری می باشدلازم است روسای ادارات در فرصت باقی مانده تا انتخابات نسبت به تعمیر خودروهای ادارات خود اقدام نمایند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60321

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.