رئیس اداره تعاون روستایی رودان گفت: مرکز عرضه مستقیم مرغ با کیلویی ۱۰۰۰ تومان ارزان‌تر از قیمت بازار در رودان توسط تعاون روستایی راه‌اندازی شد. به گزارش پیارم به نقل از اداره تعاون روستایی رودان، همایون اتابک در حاشیه بازدید از این مرکز خرید با بیان اینکه قیمت عرضه مستقیم مرغ با قیمت کیلویی ۱۰۰۰ ...

رئیس اداره تعاون روستایی رودان گفت: مرکز عرضه مستقیم مرغ با کیلویی ۱۰۰۰ تومان ارزان‌تر از قیمت بازار در رودان توسط تعاون روستایی راه‌اندازی شد.
به گزارش پیارم به نقل از اداره تعاون روستایی رودان، همایون اتابک در حاشیه بازدید از این مرکز خرید با بیان اینکه قیمت عرضه مستقیم مرغ با قیمت کیلویی ۱۰۰۰ تومان ارزان‌تر از قیمت بازار در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان اولین مرکز عرضه مستقیم مرغ در شهرستان رودان راه‌اندازی شد.
وی با اشاره به این مرکز جهت رفاه شهروندان در قالب تنظیم بازار راه اندازی شده است، افزود: تنظیم بازار، مجموعه سیاستگذاریها و فعالیتهایی است که به منظور ایجاد ثبات در بازار و جلوگیری از کاهش نوسانات قیمت برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان اعمال میشود.
اتابک هدف از اجرای این طرح توسط تعاون روستایی، تثبیت قیمتها و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا برشمردو گفتندطرح تنظیم بازار-توزیع مرغ گرم- باحمایت اداره تعاون روستایی وبامشارکت شرکت تعاونی روستایی دهبارز وبخش خصوصی دراین شهرستان درحال اجراست
وی تصریح کرد: مراکز عرضه مستقیم مرغ با هدف حذف واسطه‌های زائد و ارزان‌تر رساندن آن به دست مصرف‌کننده، تثبیت قیمتها و ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا و همچنین با هدف برگشت سریع پول به تولیدکنندگان راه‌اندازی شده است.
رئیس اداره تعاون روستایی رودان با بیان اینکه قیمت عرضه مستقیم مرغ با قیمت کیلویی ۱۰۰۰ تومان ارزان‌تر از قیمت کشتارگاه در اختیار همشهریان قرار می‌گیرد، عنوان کرد: با این اقدام پول تولیدکنندگان ظرف مدت ۱۰ روز به تولیدکننده بر می‌گردد.
وی درپایان بیان داشت: توجه به این موضوع در ماههای پرمصرف سال مانند ماه مبارک رمضان, عیدنوروز و… که حجم تقاضا افزایش می یابد از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا در کنار تأمین کالای مورد تقاضا از طریق افزایش عرضه از سودجویی برخی از عرضه کنندگان جلوگیری شود.
انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55399

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.