امام جمعه حاجی آباد گفت: مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه این شهرستان از امروز(چهارشنبه) در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شد. ...

حجت الاسلام شریفی روز چهار‌شنبه در گفت و گو با پیارم، افزود: توزیع بیش از ۲۰۰۰ هزار بسته مواد غذایی پروتئینی اهدایی از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۲۰۰ سبد غذایی توسط مسئولین در سومین مرحله رزمایش کمک مومنانه شهرستان  برنامه‌ریزی شده که  امروز و فردا در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: ارزش هر بسته‌ حمایتی بیش از سه میلیون ریال است که با مشارکت خیران و ستاد فرمان اجرایی امام (ره) جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد اظهار داشت: نیازمندان شهرهای مختلف شهرستان  توسط پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی نیز با حفظ کرامت افراد انجام می‌شود.

حجت الااسلام شریفی بیان کرد: در مراحل اول و دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان  بیش از ۷۰۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان این حاجی آباد توزیع شد.

وی اضافه کرد: در پی رهنمون‌های مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، کارگروه تخصصی برای جمع‌آوری کمک‌های مومنانه در شهرستان تشکیل شد و در این راستا اقشار مختلف مردم در تامین بسته‌های معیشتی مشارکت گسترده داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71961

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.